mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Bedste gaming bærbar computer til under 450

Reply

Thread Tools
Old 13 november 2007, 12:46
Donor-Gruppen

Default Bedste gaming bærbar computer til under 450

Nå min laptop har omsider pakket i (tror jeg kunne have stegt det), Så jeg har brug for en ny, min gamle havde vrøvl om bord grafik og vil næppe spille den enkleste af spil så im søger en med aa anstændigt grafikkort, der kan håndtere de fleste spil og er rimeligt hurtigt for 450 max, hvis dette er muligt ?

Skål

Mit system: mxmad32

Processor (s):
Intel Core 2 Duo (x2)
Bundkort:
RAM Hukommelse:
2 gig
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce Go 7600
Lydkort:
Conexant High Definition Audio
Harddisk (e):
Toshiba MK1234GSX
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Intel PRO / Wireless 3945ABG
Monitor (s):
Operating System (s):
Windows XP
Old 13 November 2007, 13:02
Donor-Gruppen

Hi Mx.

Nej, ikke muligt, hvis du køber nyt. Du vil ende med en Celeron (eller tilsvarende) og en integreret GPU.

Anden side kunne være en idé.

Men hvis du ønsker at købe nyt, du søger i nærheden af en grand for en anstændig spiloplevelse lappy.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 13 november 2007, 13:46
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af alex View Post
Hi Mx.

Nej, ikke muligt, hvis du køber nyt. Du vil ende med en Celeron (eller lignende) og og integrerede GPU.

Anden side kunne være en idé.

Men hvis du ønsker at købe nyt, du søger i nærheden af en grand for en anstændig spiloplevelse lappy.
Hi lang tid ingen se Hmmmm ikke godt, dont ikke hvad im goin at gøre så
Old 13 November 2007, 13:55
Donor-Gruppen

Ja, du til. WB?

Ikke så have et kig på Ebay. En ven af mine fik en gorgeous HP off dér 2ghz Core 2, 2GB 667 RAM, 120GB HDD, 14.1 m / skærm, en ikke dårlig GPU.

Solgte omkring £ 750 mark, og han tog den op til £ 400 stadig i garantiperioden.

Ankommet, og det var i awesome tilstand.

Ingen skade i at kigge MX.

-Kanoakavirus
Old 13 November 2007, 14:04
Donor-Gruppen

Citat:
Ja, du til. WB?

Ikke så have et kig på Ebay. En ven af mine fik en gorgeous HP off dér 2ghz Core 2, 2GB 667 RAM, 120GB HDD, 14.1 m / skærm, en ikke dårlig GPU.

Solgte omkring £ 750 mark, og han tog den op til £ 400 stadig i garantiperioden.

Ankommet, og det var i awesome tilstand.

Ingen skade i at kigge MX.
Wow absolut ingen skade i at kigge! Problemet er de fleste af dem en liste over alle de spec bortset fra grafikkortet. Så du kan ende med at købe en hurtig bærbar, som cant spille mit spil igen!
Old 13 November 2007, 14:11
Donor-Gruppen

Easy peasy.

Hvis du ser noget, du gerne om der kontakte kunden og anmode model nummeret på kortet (hvis de ikke indsender den på annoncen).

Hvis du stadig er usikker efter den model, og gør af lappy om her, og vi vil finde det for dig.

Ingen probs fyr.

-Kanoakavirus
Old 13 November 2007, 14:13
Donor-Gruppen

Hvad med dette, ser okay for mig!

http://cgi.ebay.co.uk/HP-PAVILLION-L...QQcmdZViewItem
Old 13 November 2007, 14:17
Donor-Gruppen

Du vil være i stand til at spil, omend langsomt på at GPU.

Men min bekymring er, at i "Description"-boksen er det noteret som en AMD Turion.

Men i hovedsagen ad en Intel Core.

Måske vil kontrollere, at hvis du overvejer at byde fyr.

-Kanoakavirus
Old 13 November 2007, 14:21
Donor-Gruppen

Udfærdiget lidt søgning og i HP's arkiver de citerer det som en Turion (som er på ingen måde en dårlig CPU), men er interessant, at en 7600 GPU. Now Thats ikke dårlig.

Du skal bruge Adobe som en pdf

-Kanoakavirus
Old 13 November 2007, 14:32
Donor-Gruppen

Citat:
Udfærdiget lidt søgning og i HP's arkiver de citerer det som en Turion (som er på ingen måde en dårlig CPU), men er interessant, at en 7600 GPU. Now Thats ikke dårlig.

Du skal bruge Adobe som en pdf
Hmmmm så Hvad at processor gerne? Cos at laptops begynder at se ganske anstændigt
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.