vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Best pelaamista kannettava tietokone alle 450

Reply

Thread Tools
Old 13 marraskuu 2007, 12:46
Rahoittajien ryhmän

Default Best pelaamista kannettava tietokone alle 450

No minun kannettava tietokone on vihdoin pakattu (think i saattaisi olla paistettua se) Niin, i-kirjain kaivata uutta, minun vanhan oli roskaa aluksella grafiikka ja se tuskin olla yksinkertaisin pelejä niin im etsivät yhdessä aa ihmisarvoisen näytönohjain, joka voi käsitellä useimmat pelit ja on kohtuullisen nopeasti 450 max jos se on mahdollista ?

Hurraa

My System: mxmad32

Processor (s):
Intel Core 2 Duo (x2)
Emolevy:
RAM-muisti:
2 keikka
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce Go 7600
Äänikortti:
Conexant High Definition Audio
Kiintolevy (t):
Toshiba MK1234GSX
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Intel PRO / Wireless 3945ABG
Monitor (t):
Operating System (s):
Windows XP
Old 13 marraskuu 2007, 13:02
Rahoittajien ryhmän

Hi Mx.

Ei ole mahdollista, jos olet ostamaan uusia. Sinun loppujen lopuksi joko Celeron (tai vastaavaa) ja integroidulla GPU.

Toinen käsi voi olla ajatus.

Mutta jos haluat ostaa uuden Etsimäsi lähellä grand kunnon pelaamista lappy.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 13 marraskuu 2007, 13:46
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by alex View Post
Hi Mx.

Ei ole mahdollista, jos olet ostamaan uusia. Sinun loppujen lopuksi joko Celeron (tai vastaavasta), ja ja integroitu GPU.

Toinen käsi voi olla ajatus.

Mutta jos haluat ostaa uuden Etsimäsi lähellä grand kunnon pelaamista lappy.
Hi kauan ei katso Hmmmm ole hyvä, dont mitään mitä im menossa tekemään sitten
Old 13 marraskuu 2007, 13:55
Rahoittajien ryhmän

Joo, voit. WB?

Ei niin, katso eBayssa. A kaveri miinojen sai upean HP pois siellä; 2ghz ydin 2, 2GB 667 ram, 120GB hdd 14.1 w / näytön, joka ei ole huono GPU.

Vähittäiskaupassa ympäri £ 750 markkaa ja hän valitsi sen for £ 400 vielä takuun.

Saapunut, ja se oli mahtavaa kunnossa.

Ei haittaa HAKU MX.

-Kanoakavirus
Old 13 marraskuu 2007, 14:04
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Joo, voit. WB?

Ei niin, katso eBayssa. A kaveri miinojen sai upean HP pois siellä; 2ghz ydin 2, 2GB 667 ram, 120GB hdd 14.1 w / näytön, joka ei ole huono GPU.

Vähittäiskaupassa ympäri £ 750 markkaa ja hän valitsi sen for £ 400 vielä takuun.

Saapunut, ja se oli mahtavaa kunnossa.

Ei haittaa HAKU MX.
Wow varmasti ole haittaa HAKU! Ongelmana on, useimmat niistä luettelon kaikista spec lukuun ottamatta näytönohjaimen. Niin saatat päätyä ostamaan nopeasti kannettavan tietokoneen, joka kallistuksen pelata Omat pelit uudelleen!
Old 13 marraskuu 2007, 14:11
Rahoittajien ryhmän

Easy peasy.

Jos näet jotain, kuten siellä yhteyttä ostajaan ja pyytää malli numero, kortin (jos ne eivät toimita se ilmoitusta).

Jos olet epävarma post mallin ja tehdä sen lappy täällä ja me etsiä sen sinulle.

N: o probs kaveri.

-Kanoakavirus
Old 13 marraskuu 2007, 14:13
Rahoittajien ryhmän

Entä tämä näyttää hyvin minulle!

http://cgi.ebay.co.uk/HP-PAVILLION-L...QQcmdZViewItem
Old 13 marraskuu 2007, 14:17
Rahoittajien ryhmän

Voit peliä, vaikkakin hitaasti, että GPU.

Olen kuitenkin huolestunut, että kohdassa "Kuvaus" pakkauslaatikon noteeratun kuin AMD Turion.

Mutta tärkein mainos Intel Core.

Ehkä haluat tarkistaa, että jos olet ajatellut huutaminen kaveri.

-Kanoakavirus
Old 13 marraskuu 2007, 14:21
Rahoittajien ryhmän

Tehty hieman etsiä ja HP: n arkistojen ne lainaan se Turion (joka ei ole mitenkään huono CPU), mutta kiinnostavaa on 7600 GPU. Nyt thats ole huono.

Tarvitset adobe sen pdf

-Kanoakavirus
Old 13 marraskuu 2007, 14:32
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Tehty hieman etsiä ja HP: n arkistojen ne lainaan se Turion (joka ei ole mitenkään huono CPU), mutta kiinnostavaa on 7600 GPU. Nyt thats ole huono.

Tarvitset adobe sen pdf
Hmmmm niin whats että prosessori on? Cos että läppäreissä alkaa näyttää melko ihmisarvoisen
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Laptop sanoo Excellent Connection, Gaming PC sanoo Matala. Apu! cheesepuff Verkottuminen, Modeemit & VoIP 3 21. Huhtikuu 2009 16:06
Gaming Laptop jeystone Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 5 10th Jan 2009 01:56
Gaming Laptop adamjm Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 4 11. Sep 2008 12:08
Im haluavat parantaa my laptop peli! kevinmcnicholas Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 7 21. Sep 2007 12:09
Gaming laptop mukaisesti £ 400? jabba Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 25 Jul 2007 10:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.