mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Beste gaming laptop onder 450

Reply

Thread Tools
Old 13 nov 2007, 12:46
Donor Groep

Default Beste gaming laptop onder 450

Nou mijn laptop is eindelijk verpakt in (denk dat ik zou kunnen hebben gebakken het) Dus ik moet een nieuwe, mijn oude had rommel aan boord graphics en zou nauwelijks spelen de eenvoudigste van games zodat im zoek naar een AA-fatsoenlijke grafische kaart die kan omgaan met de meeste spellen en is redelijk snel voor 450 max indien dit mogelijk is ?

Sante

Mijn Systeem: mxmad32

Processor (s):
Intel Core 2 Duo (x2)
Moederbord:
RAM Geheugen:
2 gig
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce Go 7600
Sound Card:
Conexant High Definition Audio
Hard Drive (s):
Toshiba MK1234GSX
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Intel PRO / Wireless 3945ABG
Monitor (s):
Operating System (s):
Windows XP
Old 13 november 2007, 13:02
Donor Groep

Hi Mx.

Nee, niet mogelijk als je het kopen van nieuwe. Kun je met een Celeron (of vergelijkbaar) en een geïntegreerde GPU.

Tweede hands is misschien een idee.

Maar als je wilt kopen nieuw u op zoek bent naar de buurt van een grand voor een waardig gaming lappy.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 13 november 2007, 13:46
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door linasita View Post
Hi Mx.

Nee, niet mogelijk als je het kopen van nieuwe. Kun je met een Celeron (of vergelijkbaar) en en geïntegreerde GPU.

Tweede hands is misschien een idee.

Maar als je wilt kopen nieuw u op zoek bent naar de buurt van een grand voor een waardig gaming lappy.
Hi lange tijd niet zien Hmmmm niet goed, dont no wat im goin te doen dan
Old 13 november 2007, 13:55
Donor Groep

Ja, u is. WB?

Niet het geval, dan eens een kijkje op eBay. Een vriend van mij heeft een prachtige HP af; 2GHz Core 2, 2GB 667 RAM, 120GB HDD, 14.1 w / scherm, een niet slecht GPU.

Het klein, rond de £ 750 merk en hij nam het op voor £ 400 nog in de garantie.

Aangekomen en het was in awesome conditie.

Geen kwaad zoekt MX.

-Kanoakavirus
Old 13 november 2007, 14:04
Donor Groep

Citaat:
Ja, u is. WB?

Niet het geval, dan eens een kijkje op eBay. Een vriend van mij heeft een prachtige HP af; 2GHz Core 2, 2GB 667 RAM, 120GB HDD, 14.1 w / scherm, een niet slecht GPU.

Het klein, rond de £ 750 merk en hij nam het op voor £ 400 nog in de garantie.

Aangekomen en het was in awesome conditie.

Geen kwaad zoekt MX.
Wow zeker geen kwaad bij het zoeken! Probleem is de meeste van hen alle spec afgezien van de grafische kaart. Dus je zou uiteindelijk het kopen van een snelle laptop die verkanting spelen mijn spellen weer!
Old 13 november 2007, 14:11
Donor Groep

Easy peasy.

Als je ziet wat je er graag op contact met de koper en de aanvraag van het model nummer van de kaart (als ze niet indienen op de advertentie).

Als u nog niet zeker na het model en het merk van het lappy hier aan en wij vinden het voor je.

Geen probs vent.

-Kanoakavirus
Old 13 november 2007, 14:13
Donor Groep

Hoe zit dit, ziet er goed naar me!

http://cgi.ebay.co.uk/HP-PAVILLION-L...QQcmdZViewItem
Old 13 november 2007, 14:17
Donor Groep

Je zult kunnen spelen, zij het langzaam op die GPU.

Maar mijn zorg is dat in de "Beschrijving" box is het genoemd als een AMD Turion.

Maar in de belangrijkste advertentie een Intel Core.

Mogelijk wilt controleren of als u denkt over bieden vent.

-Kanoakavirus
Old 13 november 2007, 14:21
Donor Groep

Gedaan een beetje zoeken en in HP's archieven zij citaat als een Turion (dat is op geen enkele manier een slechte CPU), maar interessant, een 7600 GPU. Nu dat is niet slecht.

U moet Adobe als pdf

-Kanoakavirus
Old 13 november 2007, 14:32
Donor Groep

Citaat:
Gedaan een beetje zoeken en in HP's archieven zij citaat als een Turion (dat is op geen enkele manier een slechte CPU), maar interessant, een 7600 GPU. Nu dat is niet slecht.

U moet Adobe als pdf
Hmmmm dus whats dat processor zoals? Cos dat laptops beginnen te kijken heel fatsoenlijk
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Laptop Says Uitstekende verbinding Gaming PC Says Laag. HELP! cheesepuff Netwerken, modems & VoIP 3 21 apr 2009 16:06
Gaming Laptop jeystone Laptops, Mobiles & PDA's 5 10 Jan 2009 01:56
Gaming Laptop adamjm Laptops, Mobiles & PDA's 4 11 sep 2008 12:08
Im hoopt te verbeteren mijn laptop voor gaming! kevinmcnicholas Laptops, Mobiles & PDA's 7 21e sep 2007 12:09
Gaming laptop voor minder dan £ 400? Jabba Laptops, Mobiles & PDA's 1 25 jul 2007 10:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.