![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou mijn laptop is eindelijk verpakt in (denk dat ik zou kunnen hebben gebakken het
) Dus ik moet een nieuwe, mijn oude had rommel aan boord graphics en zou nauwelijks spelen de eenvoudigste van games zodat im zoek naar een AA-fatsoenlijke grafische kaart die kan omgaan met de meeste spellen en is redelijk snel voor 450 max indien dit mogelijk is ?Sante Mijn Systeem: mxmad32
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Mx. Nee, niet mogelijk als je het kopen van nieuwe. Kun je met een Celeron (of vergelijkbaar) en een geïntegreerde GPU. Tweede hands is misschien een idee. Maar als je wilt kopen nieuw u op zoek bent naar de buurt van een grand voor een waardig gaming lappy.
|
| |||
| |||
| Citaat:
Hmmmm niet goed, dont no wat im goin te doen dan |
|
| |||
| |||
| Ja, u is. WB? ![]() Niet het geval, dan eens een kijkje op eBay. Een vriend van mij heeft een prachtige HP af; 2GHz Core 2, 2GB 667 RAM, 120GB HDD, 14.1 w / scherm, een niet slecht GPU. Het klein, rond de £ 750 merk en hij nam het op voor £ 400 nog in de garantie. Aangekomen en het was in awesome conditie. Geen kwaad zoekt MX.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Probleem is de meeste van hen alle spec afgezien van de grafische kaart. Dus je zou uiteindelijk het kopen van een snelle laptop die verkanting spelen mijn spellen weer! |
|
| |||
| |||
| Easy peasy. Als je ziet wat je er graag op contact met de koper en de aanvraag van het model nummer van de kaart (als ze niet indienen op de advertentie). Als u nog niet zeker na het model en het merk van het lappy hier aan en wij vinden het voor je. Geen probs vent.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Je zult kunnen spelen, zij het langzaam op die GPU. Maar mijn zorg is dat in de "Beschrijving" box is het genoemd als een AMD Turion. Maar in de belangrijkste advertentie een Intel Core. Mogelijk wilt controleren of als u denkt over bieden vent.
|
| |||
| |||
| Gedaan een beetje zoeken en in HP's archieven zij citaat als een Turion (dat is op geen enkele manier een slechte CPU), maar interessant, een 7600 GPU. Nu dat is niet slecht. U moet Adobe als pdf
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Laptop Says Uitstekende verbinding Gaming PC Says Laag. HELP! | cheesepuff | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 21 apr 2009 16:06 |
| Gaming Laptop | jeystone | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 10 Jan 2009 01:56 |
| Gaming Laptop | adamjm | Laptops, Mobiles & PDA's | 4 | 11 sep 2008 12:08 |
| Im hoopt te verbeteren mijn laptop voor gaming! | kevinmcnicholas | Laptops, Mobiles & PDA's | 7 | 21e sep 2007 12:09 |
| Gaming laptop voor minder dan £ 400? | Jabba | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 25 jul 2007 10:25 |
| Thread Tools | |
| |