mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Best gaming laptop for under 450

Reply

Thread Tools
Old 13 november 2007, 12:46
Donor Group

Default Best gaming laptop for under 450

Well my laptop har endelig pakket i (tror jeg kanskje har stekt det) Så jeg trenger en ny, min gamle hadde søppel ombord grafikk og ville knapt spille enkleste av spillene så im utkikk etter en med aa anstendig grafikkort som kan håndtere de fleste spill, og er rimelig raskt for 450 max hvis dette er mulig ?

Skål

Min System: mxmad32

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo (x2)
Hovedkort:
RAM-minne:
2 gig
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce Go 7600
Lydkort:
Conexant High Definition Audio
Harddisk (er):
Toshiba MK1234GSX
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Intel PRO / Wireless 3945ABG
Skjerm (er):
Operating System (s):
Windows XP
Old 13th Nov 2007, 13:02
Donor Group

Hi MX.

Nei, ikke hvis du kjøper ny. Du vil ende opp med en Celeron (eller lignende) og et integrert GPU.

Andre hånden kan være en idé.

Men hvis du vil kjøpe ny du leter i nærheten av en stor for en anstendig spillopplevelse lappy.

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 13th Nov 2007, 13:46
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by alex View Post
Hi MX.

Nei, ikke hvis du kjøper ny. Du vil ende opp med en Celeron (eller lignende) og og integrert GPU.

Andre hånden kan være en idé.

Men hvis du vil kjøpe ny du leter i nærheten av en stor for en anstendig spillopplevelse lappy.
Hei Lenge siden Hmmmm ikke bra, dont ikke hva im skal gjøre så
Old 13th Nov 2007, 13:55
Donor Group

Ja, du. WB?

Ikke det, ta en titt på eBay. En kompis av meg har en nydelig HP off der; 2ghz Core 2, 2GB 667 ram, 120GB HDD, 14.1 m / skjerm, en ikke dårlig GPU.

Retailed rundt £ 750 mark og han plukket den opp for £ 400 fortsatt i garanti.

Kom og det var awesome tilstand.

Ingen skade på utkikk MX.

-Kanoakavirus
Old 13th Nov 2007, 14:04
Donor Group

Sitat:
Ja, du. WB?

Ikke det, ta en titt på eBay. En kompis av meg har en nydelig HP off der; 2ghz Core 2, 2GB 667 ram, 120GB HDD, 14.1 m / skjerm, en ikke dårlig GPU.

Retailed rundt £ 750 mark og han plukket den opp for £ 400 fortsatt i garanti.

Kom og det var awesome tilstand.

Ingen skade på utkikk MX.
Wow absolutt ingen skade på jakt! Problemet er de fleste av dem venteliste alle spec bortsett fra grafikkortet. Så du kan ende opp med å kjøpe en rask bærbar som skrånende spille mitt spill igjen!
Old 13th Nov 2007, 14:11
Donor Group

Easy peasy.

Hvis du ser noe du liker det du kontakte kjøper og be om modellnummeret på minnekortet (hvis de ikke sender den på advert).

Hvis du fortsatt er usikker post modellen og foreta av lappy på her og vi finner det for deg.

No probs fyr.

-Kanoakavirus
Old 13th Nov 2007, 14:13
Donor Group

Hva om dette, ser ok for meg!

http://cgi.ebay.co.uk/HP-PAVILLION-L...QQcmdZViewItem
Old 13th Nov 2007, 14:17
Donor Group

Du vil kunne spillet, riktignok sakte på at GPU.

Men min bekymring er at i "Beskrivelse"-boksen er det notert som en AMD Turion.

Men i hovedsak annonsen en Intel Core.

Kanskje vil se at hvis du har planer om budgivning fyr.

-Kanoakavirus
Old 13th Nov 2007, 14:21
Donor Group

Ferdig litt søking og i HPs archives de Sitat det som en Turion (som på ingen måte er en dårlig CPU), men interessant, en 7600 GPU. Nå dvs ikke dårlig.

Du trenger Adobe som pdf

-Kanoakavirus
Old 13th Nov 2007, 14:32
Donor Group

Sitat:
Ferdig litt søking og i HPs archives de Sitat det som en Turion (som på ingen måte er en dårlig CPU), men interessant, en 7600 GPU. Nå dvs ikke dårlig.

Du trenger Adobe som pdf
Hmmmm så hva som prosessor liker? Cos som bærbare datamaskiner begynner å se ganske anstendig
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Laptop Sier Excellent Connection, Gaming PC Sier Lav. Hjelp! cheesepuff Nettverk, modem og VoIP 3 21 april 2009 16:06
Gaming Laptop jeystone Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 5 10 januar 2009 01:56
Gaming Laptop adamjm Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 4 11. sep 2008 12:08
Im håpende å forbedre min laptop for spill! kevinmcnicholas Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 7 21. sep 2007 12:09
Gaming laptop for under £ 400? jabba Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 25 juli 2007 10:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.