mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer

Register

Best gaming laptop för under 450

Reply

Thread Tools
Old 13 november 2007, 12:46
Givargruppen

Default Best gaming laptop för under 450

Tja min laptop har äntligen packade i (tror jag har stekt det) Så jag behöver en ny, min gamla hade skräp ombord grafik och skulle bara spela de enklaste av spel så im letar efter en med aa anständigt grafikkort som kan hantera de flesta spel och är någorlunda snabbt för 450 max om detta är möjligt ?

Skål

Mitt System: mxmad32

Processor (s):
Intel Core 2 Duo (x2)
Moderkort:
RAM Minne:
2 gig
Grafikkort (s):
NVIDIA GeForce Go 7600
Ljudkort:
Conexant High Definition Audio
Hårddisk (s):
Toshiba MK1234GSX
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Intel PRO / Wireless 3945ABG
Monitor (s):
Operating System (s):
Windows XP
Old 13 November 2007, 13:02
Givargruppen

Hej Mx.

Nej, inte om du köper ny. Du kommer att sluta med en Celeron (eller liknande) och en integrerad GPU.

Second hand kan vara en idé.

Men om du vill köpa ny du letar nära en grand för en anständig spel lappy.

-Kanoakavirus

Mitt System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moderkort:
Asus P5K Premium
RAM Minne:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (s):
BFG 8800GT
Ljudkort:
Xfi Extremegamer
Hårddisk (s):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk enhet (er):
LG GGC H20L
Mål / PSU:
Enermax 720w
Kylning:
AC7
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 13 November 2007, 13:46
Givargruppen

Citat:
Ursprungligen postat av alex View Post
Hej Mx.

Nej, inte om du köper ny. Du kommer att sluta med en Celeron (eller liknande) och integrerad GPU.

Second hand kan vara en idé.

Men om du vill köpa ny du letar nära en grand för en anständig spel lappy.
Hej länge ingen ser Hmmmm inte bra, dont inte vad im ska göra sedan
Old 13 November 2007, 13:55
Givargruppen

Ja, du. WB?

Inte så, ta en titt på Ebay. En kompis till mig fick en härlig HP off där, 2 GHz Core 2, 2GB 667 RAM, 120GB HDD, 14.1 m / skärm, en inte dålig GPU.

Detaljistenheter runt £ 750 märke och han plockade upp den för £ 400 fortfarande i garantin.

Anlände och det var i fantastiskt skick.

Skadar inte att titta MX.

-Kanoakavirus
Old 13 November 2007, 14:04
Givargruppen

Citat:
Ja, du. WB?

Inte så, ta en titt på Ebay. En kompis till mig fick en härlig HP off där, 2 GHz Core 2, 2GB 667 RAM, 120GB HDD, 14.1 m / skärm, en inte dålig GPU.

Detaljistenheter runt £ 750 märke och han plockade upp den för £ 400 fortfarande i garantin.

Anlände och det var i fantastiskt skick.

Skadar inte att titta MX.
Wow definitivt inte skada att titta! Problemet är att de flesta av dem lista alla spec förutom grafikkortet. Så du kan sluta att köpa en snabb laptop som cant spela mitt spel igen!
Old 13 November 2007, 14:11
Givargruppen

Easy peasy.

Om du ser något du tycker om det kontakta köparen och begära modellnumret på kortet (om de inte lämnar in den på annons).

Om du fortfarande är osäker efter den modell och gör av lappy här och vi hittar det åt dig.

Inga probs rackaren.

-Kanoakavirus
Old 13 November 2007, 14:13
Givargruppen

Hur detta ser okej för mig!

http://cgi.ebay.co.uk/HP-PAVILLION-L...QQcmdZViewItem
Old 13 November 2007, 14:17
Givargruppen

Du kommer att kunna spel, om än långsamt på att GPU.

Men min oro är att i "Beskrivning" box det är citerad på en AMD Turion.

Men i huvudsak annons en Intel Core.

Kanske vill kontrollera att om du funderar på budgivning rackaren.

-Kanoakavirus
Old 13 November 2007, 14:21
Givargruppen

Utfärdad lite sökning och i HP: s arkiv de citerar det som en Turion (som är på intet sätt en dålig cpu), men intressant, en 7600 GPU. Nu thats inte illa.

Du behöver Adobe som en pdf

-Kanoakavirus
Old 13 November 2007, 14:32
Givargruppen

Citat:
Utfärdad lite sökning och i HP: s arkiv de citerar det som en Turion (som är på intet sätt en dålig cpu), men intressant, en 7600 GPU. Nu thats inte illa.

Du behöver Adobe som en pdf
Hmmmm, så vad som processorn ut? Cos att bärbara datorer börjar se ganska anständig
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Laptop säger Excellent Anslutning Gaming PC Säger Låg. HJÄLP! cheesepuff Nätverk, Modem & VoIP 3 21 april 2009 16:06
Gaming Laptop jeystone Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 5 10 januari 2009 01:56
Gaming Laptop adamjm Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 4 11 sep 2008 12:08
Im hoppas kunna förbättra min laptop för spel! kevinmcnicholas Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 7 21 sep 2007 12:09
Gaming laptop för under £ 400? jabba Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 1 25 juli 2007 10:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.