![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja min laptop har äntligen packade i (tror jag har stekt det
) Så jag behöver en ny, min gamla hade skräp ombord grafik och skulle bara spela de enklaste av spel så im letar efter en med aa anständigt grafikkort som kan hantera de flesta spel och är någorlunda snabbt för 450 max om detta är möjligt ?Skål Mitt System: mxmad32
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Mx. Nej, inte om du köper ny. Du kommer att sluta med en Celeron (eller liknande) och en integrerad GPU. Second hand kan vara en idé. Men om du vill köpa ny du letar nära en grand för en anständig spel lappy.
|
| |||
| |||
| Citat:
Hmmmm inte bra, dont inte vad im ska göra sedan |
|
| |||
| |||
| Ja, du. WB? ![]() Inte så, ta en titt på Ebay. En kompis till mig fick en härlig HP off där, 2 GHz Core 2, 2GB 667 RAM, 120GB HDD, 14.1 m / skärm, en inte dålig GPU. Detaljistenheter runt £ 750 märke och han plockade upp den för £ 400 fortfarande i garantin. Anlände och det var i fantastiskt skick. Skadar inte att titta MX.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Citat:
Problemet är att de flesta av dem lista alla spec förutom grafikkortet. Så du kan sluta att köpa en snabb laptop som cant spela mitt spel igen! |
|
| |||
| |||
| Easy peasy. Om du ser något du tycker om det kontakta köparen och begära modellnumret på kortet (om de inte lämnar in den på annons). Om du fortfarande är osäker efter den modell och gör av lappy här och vi hittar det åt dig. Inga probs rackaren.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Du kommer att kunna spel, om än långsamt på att GPU. Men min oro är att i "Beskrivning" box det är citerad på en AMD Turion. Men i huvudsak annons en Intel Core. Kanske vill kontrollera att om du funderar på budgivning rackaren.
|
| |||
| |||
| Utfärdad lite sökning och i HP: s arkiv de citerar det som en Turion (som är på intet sätt en dålig cpu), men intressant, en 7600 GPU. Nu thats inte illa. Du behöver Adobe som en pdf
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Laptop säger Excellent Anslutning Gaming PC Säger Låg. HJÄLP! | cheesepuff | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 21 april 2009 16:06 |
| Gaming Laptop | jeystone | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 10 januari 2009 01:56 |
| Gaming Laptop | adamjm | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 4 | 11 sep 2008 12:08 |
| Im hoppas kunna förbättra min laptop för spel! | kevinmcnicholas | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 7 | 21 sep 2007 12:09 |
| Gaming laptop för under £ 400? | jabba | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 25 juli 2007 10:25 |
| Thread Tools | |
| |