![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Olen uusi tällä foorumilla, mutta huomaan sinun tarjotaan apua ODi takaisin elokuu hänen Ergo Elohopea kannettava tietokone. No, uskokaa tai älkää Minulla on täsmälleen sama ongelma. Olen kokeillut Esc-näppäintä ehdotusta, mutta ei menestynyt. Olen myös yrittänyt kaikkia lueteltuja backdoor salasanoja, jotka ovat saatavilla verkossa, mutta tuloksetta. Ongelmana on, että monet kärttyisä ihmisiä perustamaan salasanat ylös koskaan käyttänyt samoja yleisiä salasanan ja ne on nyt siirtynyt tai jättää yrityksen. Joten olen voisitte kohta minut oikeaan suuntaan, koska olen ilmeisesti tullut umpikujaan. Tiili, anteeksi kannettava, kyseessä on Ergo Mercury Mallinumero 700A. Olen kipeästi se käynnistää CD-levyltä voidaan yrittää korjaus OS tai ainakin antaa minulle mahdollisuuden hakea tietoni kiintolevyltä. Olisin kiitollinen jos voisitte auttaa. NjM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sen lisäksi tietää salasanaa ei tarvitse purkaa kannettavan tietokoneen ja poistaa katsella kuin akun.
| |||
| |||
| Sikäli kuin im tietää tämä malli ei käytä EEPROM joten kokeile mitä Dave sanoi vetämällä paristot. Goodluck. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Varmista, että muistat jos kaikki ruuvit Go!