mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

BIOS-passord

Reply

Thread Tools
Old 10th 2008 Mar, 03:28
Njm
New Member Group

Default BIOS-passord

Hei

Jeg er ny i dette forum, men jeg merker du tilbudt å hjelpe til ODi tilbake i august med sin Ergo Mercury laptop. Vel, tro det eller ei jeg har nøyaktig samme problem.
Jeg har prøvd ESC forslag men det var mislykket. Jeg har også prøvd alle de oppførte bakdør passord som er tilgjengelig på Internett, men igjen til ingen nytte.

Problemet er at mange av teknisk folk som setter opp passord opp aldri brukt samme generisk passord og de har nå flyttet på eller forlatt firmaet. Så jeg lurer på om du kunne peke meg i riktig retning som jeg synes å ha kommet til en død slutten.

Den murstein, beklager bærbar opptatt er en Ergo Mercury Modellnummer 700A. Jeg desperat trenger den for å starte opp fra en CD for å forsøke å reparere OS eller i det minste gi meg sjansen til å hente dataene fra harddisken.

Ville være takknemlig om du kunne hjelpe.

Njm
Old 10th 2008 Mar, 03:50
Administrator Group

Default BIOS-passord

Bortsett fra å vite passordet du måtte demontere den bærbare datamaskinen og fjerne eventuelle se ut som batteriets.

Men dersom den bærbare datamaskinen bruker en EEPROM huske passord må du reprogram det som 99% av tiden kan bare gjøres av produsenten og kjøpsbeviset vil være nødvendig.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 10th 2008 Mar, 05:14
New Member Group

Default BIOS-passord

Såvidt im klar denne modellen ikke bruker EEPROM så prøv det Dave sa i rykk ut batteriene. Goodluck.
Old 10th 2008 Mar, 09:33
Moderator Group

Default BIOS-passord

Sørg for at du husker hvor alle skruene igjen!

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
BIOS Flash harddisk Gjenkjenningsmerknad Tilbakestill fsraja CPUer, Hovedkort & RAM 0 26 mai 2009 13:23
Tilbakestille passord i BIOS? amyreaney CPUer, Hovedkort & RAM 2 25 mai 2009 05:07
XP passord rongrace Windows-operativsystemer 8 17 juli 2008 04:34
BIOS-passordet ODi Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 4 8 mars 2008 12:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.