![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg er ny i dette forum, men jeg merker du tilbudt å hjelpe til ODi tilbake i august med sin Ergo Mercury laptop. Vel, tro det eller ei jeg har nøyaktig samme problem. Jeg har prøvd ESC forslag men det var mislykket. Jeg har også prøvd alle de oppførte bakdør passord som er tilgjengelig på Internett, men igjen til ingen nytte. Problemet er at mange av teknisk folk som setter opp passord opp aldri brukt samme generisk passord og de har nå flyttet på eller forlatt firmaet. Så jeg lurer på om du kunne peke meg i riktig retning som jeg synes å ha kommet til en død slutten. Den murstein, beklager bærbar opptatt er en Ergo Mercury Modellnummer 700A. Jeg desperat trenger den for å starte opp fra en CD for å forsøke å reparere OS eller i det minste gi meg sjansen til å hente dataene fra harddisken. Ville være takknemlig om du kunne hjelpe. Njm |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bortsett fra å vite passordet du måtte demontere den bærbare datamaskinen og fjerne eventuelle se ut som batteriets.
| |||
| |||
| Såvidt im klar denne modellen ikke bruker EEPROM så prøv det Dave sa i rykk ut batteriene. Goodluck. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sørg for at du husker hvor alle skruene igjen!
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| BIOS Flash harddisk Gjenkjenningsmerknad Tilbakestill | fsraja | CPUer, Hovedkort & RAM | 0 | 26 mai 2009 13:23 |
| Tilbakestille passord i BIOS? | amyreaney | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 25 mai 2009 05:07 |
| XP passord | rongrace | Windows-operativsystemer | 8 | 17 juli 2008 04:34 |
| BIOS-passordet | ODi | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 8 mars 2008 12:02 |
| Thread Tools | |
| |