![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har et problem, der gør mit hoved i. Jeg er en tech dog ikke for computere. Well I've got dette ikke så state-of-the-art ERGO KVIKSØLV 2 laptop. Operativsystemet har alvorligt faulted. Jeg har disken til at finde ud af det, men kan ikke få det til at starte op fra disken. Jeg har prøvet at gå ind på den BIOS SETUP-menuen, men det er beskyttet med adgangskode. Er der en måde runde dette problem? Bare rolig det er ikke nicked, organisationen har hundredvis af laptops, alle mærker og størrelser, specs, og tidligere techs har ikke alle anvendt generiske password, som de var betød også, og det er overladt mig i stedet for frustration. Nogen hjælpe med dette spørgsmål vil blive meget værdsat. Mange Grazious, OD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De fleste bærbare computere ikke har en CMOS-batteri, hertil du normalt nødt til at kontakte producenten for proceduren for at nulstille BIOS.
| |||
| |||
| prøv at trykke på ESC på efter snarere end f2 at indtaste BIOS. Været et stykke tid siden havde jeg fornøjelsen af at der beskæftiger sig med ergo's, men det bør gøre det trick. Du vil blive præsenteret med en vælge opstartsenhed menuen. |
|
| |||
| |||
| Hvis det ikke gør det trick, efter den nøjagtige model nummer for os, og jeg vil undersøge det. Der findes tastaturgenveje til at omgå adgangskode. |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg er ny på dette forum, men jeg bemærker du tilbudt at hjælpe til ODi tilbage i august med hans Ergo Mercury laptop. Tja, tro det eller ej, jeg har nøjagtig det samme problem. Jeg har prøvet på Esc-tasten forslag, men det var forgæves. Jeg har også prøvet alle de anførte bagdøren passwords, der er tilgængelige på nettet, men igen uden held. Problemet er, at så mange af de techy mennesker, der sætte disse op aldrig brugt den samme generiske adgangskode og er nu flyttet til eller har forladt virksomheden. Så jeg tænkte, om du kan nævne mig i den rigtige retning, som jeg synes at have nået til en blindgyde. Brick, sorry laptop, drejer sig om en Ergo Mercury 700A. Jeg har desperat brug for det til at starte op fra en cd for at forsøge at reparere eller plaster op OS for at hente alle mine data fra harddisken. Ville være taknemmelig, hvis du kan hjælpe. NjM |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| BIOS Flash Harddisk Detection Nulstil | fsraja | CPU, bundkort og RAM | 0 | 26. maj 2009 13:23 |
| Nulstil adgangskode i BIOS? | amyreaney | CPU, bundkort og RAM | 2 | 25. maj 2009 05:07 |
| XP Nulstil adgangskode | rongrace | Windows-operativsystemer | 8 | 17 juli 2008 04:34 |
| BIOS Password Reset | NjM | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 10 marts 2008 09:33 |
| Thread Tools | |
| |