vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Bios salasanan

Reply

Thread Tools
Old 29 elokuu 2007, 02:41
ODi
Uusi Jäsen

Default Bios salasanan

Hei,

Minulla on ongelma, joka tekee pääni sisään Olen tech joskaan ei tietokoneille. No minulla näin ei ole state-of-the-art ERGO ELOHOPEAN 2 kannettavan tietokoneen. Käyttöjärjestelmä on vakavasti vääränä. Minulla on levy lajitellaksesi sitä, mutta se ei voi saada se käynnistää levyn. Olen kokeillut menossa on BIOS-asetusvalikossa mutta se on suojattu salasanalla. Onko päin tämän ongelman?

Älä huolestu, se ei ole nicked, järjestö on satoja läppäreissä, kaikki tekee ja kokoja, tiedot, ja edellisten techs ole kaikki soveltanut yleinen salasana, koska ne oli tarkoitus liikaa, ja se jätti minut on paikalla turhautumista.

Kaikki apu tässä asiassa on valtavasti appreciated.
Muchos Grazious,

OD
Old 29 elokuu 2007, 04:04
Administrator Group

Default Bios salasanan

Useimmissa läppäreissä ei ole CMOS akku, niitä sinulla on yleensä yhteyttä valmistajan menettelyn nollata BIOS.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 29 elokuu 2007, 05:18
Jäsen

Default Bios salasanan

Yritän painamalla ESC Post sijaan f2 päästä bios. Ollut jonkin aikaa, koska minulla oli ilo käsitellä ergo: n, mutta sen pitäisi tepsiä. Sinun on esitettävä kanssa valitse Käynnistyslaitteen valikosta.
Old 30 elokuu 2007, 17:53
Jäsen

Default Bios salasanan

Jos tämä ei tepsiä, post tarkan mallin numero meille ja I'll tutkimaan sitä. On pikanäppäimistä ohittaa salasanan.
Old 8 maaliskuu 2008, 12:02
NjM
Uusi Jäsen

Default Bios salasanan

Hei

Olen uusi tällä foorumilla, mutta huomaan sinun tarjotaan apua ODi takaisin elokuu hänen Ergo Elohopea kannettava tietokone. No, uskokaa tai älkää Minulla on täsmälleen sama ongelma.
Olen kokeillut Esc-näppäintä ehdotusta, mutta ei menestynyt. Olen myös yrittänyt kaikkia lueteltuja backdoor salasanoja, jotka ovat saatavilla verkossa, mutta tuloksetta.

Ongelmana on se, että niin monet niistä helposti ihmisiä, jotka asettaa nämä jopa koskaan käyttänyt samaa yleinen salasana ja on nyt siirtynyt tai jättää yrityksen. Joten, olen ihmetellä, jos voisitte kohta minut oikeaan suuntaan kuin minä vaikuttavat ajautunut umpikujaan. The tiili, anteeksi kannettava tietokone, kyseessä on Ergo Elohopea 700A. Olen epätoivoisesti tarvitsemme sitä käynnisty CD: ltä, jotta voitaisiin korjata tai paikata OS jotta hakea kaikki tiedot kiintolevyltä.

Olisin kiitollinen jos voisitte auttaa.

NjM
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
BIOS Flash Hard Drive Havaitsemis Nollaa fsraja CPUs, Emolevyt & RAM 0 26. toukokuuta 2009 13:23
Nollaa salasana BIOS? amyreaney CPUs, Emolevyt & RAM 2 25. toukokuuta 2009 05:07
XP: n salasana rongrace Windows-käyttöjärjestelmät 8 17. Jul 2008 04:34
BIOS-salasana NjM Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 3 10th Mar 2008 09:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.