![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Minulla on ongelma, joka tekee pääni sisään Olen tech joskaan ei tietokoneille. No minulla näin ei ole state-of-the-art ERGO ELOHOPEAN 2 kannettavan tietokoneen. Käyttöjärjestelmä on vakavasti vääränä. Minulla on levy lajitellaksesi sitä, mutta se ei voi saada se käynnistää levyn. Olen kokeillut menossa on BIOS-asetusvalikossa mutta se on suojattu salasanalla. Onko päin tämän ongelman? Älä huolestu, se ei ole nicked, järjestö on satoja läppäreissä, kaikki tekee ja kokoja, tiedot, ja edellisten techs ole kaikki soveltanut yleinen salasana, koska ne oli tarkoitus liikaa, ja se jätti minut on paikalla turhautumista. Kaikki apu tässä asiassa on valtavasti appreciated. Muchos Grazious, OD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Useimmissa läppäreissä ei ole CMOS akku, niitä sinulla on yleensä yhteyttä valmistajan menettelyn nollata BIOS.
| |||
| |||
| Yritän painamalla ESC Post sijaan f2 päästä bios. Ollut jonkin aikaa, koska minulla oli ilo käsitellä ergo: n, mutta sen pitäisi tepsiä. Sinun on esitettävä kanssa valitse Käynnistyslaitteen valikosta. |
|
| |||
| |||
| Jos tämä ei tepsiä, post tarkan mallin numero meille ja I'll tutkimaan sitä. On pikanäppäimistä ohittaa salasanan. |
|
| |||
| |||
| Hei Olen uusi tällä foorumilla, mutta huomaan sinun tarjotaan apua ODi takaisin elokuu hänen Ergo Elohopea kannettava tietokone. No, uskokaa tai älkää Minulla on täsmälleen sama ongelma. Olen kokeillut Esc-näppäintä ehdotusta, mutta ei menestynyt. Olen myös yrittänyt kaikkia lueteltuja backdoor salasanoja, jotka ovat saatavilla verkossa, mutta tuloksetta. Ongelmana on se, että niin monet niistä helposti ihmisiä, jotka asettaa nämä jopa koskaan käyttänyt samaa yleinen salasana ja on nyt siirtynyt tai jättää yrityksen. Joten, olen ihmetellä, jos voisitte kohta minut oikeaan suuntaan kuin minä vaikuttavat ajautunut umpikujaan. The tiili, anteeksi kannettava tietokone, kyseessä on Ergo Elohopea 700A. Olen epätoivoisesti tarvitsemme sitä käynnisty CD: ltä, jotta voitaisiin korjata tai paikata OS jotta hakea kaikki tiedot kiintolevyltä. Olisin kiitollinen jos voisitte auttaa. NjM |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| BIOS Flash Hard Drive Havaitsemis Nollaa | fsraja | CPUs, Emolevyt & RAM | 0 | 26. toukokuuta 2009 13:23 |
| Nollaa salasana BIOS? | amyreaney | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 25. toukokuuta 2009 05:07 |
| XP: n salasana | rongrace | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 17. Jul 2008 04:34 |
| BIOS-salasana | NjM | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 10th Mar 2008 09:33 |
| Thread Tools | |
| |