![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb een probleem, dat doet mijn hoofd inch Ik ben een tech maar niet voor computers. Nou ik heb deze niet zo state-of-the-art ERGO KWIK 2 laptop. Het besturingssysteem heeft serieus faulted. Ik heb de schijf voor het sorteren van het uit, maar niet kunnen krijgen op te starten vanaf de schijf. Ik heb geprobeerd zal in de BIOS setup-menu, maar het is een wachtwoord beveiligd. Is er een manier om dit probleem? Maak je geen zorgen het is niet nicked, de organisatie heeft honderden laptops, alle merken en maten, specs, en de vorige Techs hebben niet alle toegepaste generieke wachtwoord zoals ze waren bedoeld ook, en het is mij in een hoek van frustratie. Elke helpen met deze kwestie zal worden enorm gewaardeerd. Muchos Grazious, OD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De meeste laptops beschikken niet over een CMOS-batterij, daarvoor heb je normaal gesproken contact op te nemen met de fabrikant voor de procedure voor het resetten van de BIOS.
| |||
| |||
| proberen te drukken op ESC POST plaats F2 om naar de bios. Al een tijdje geleden had ik het genoegen om met ergo's, maar moet het lukken. Wordt u aangeboden met een select opstartapparaat menu. |
|
| |||
| |||
| Als dat niet het lukken, post het exacte typenummer voor ons en ik zal er naar kijken. Er zijn sneltoetsen te omzeilen wachtwoord. |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik ben nieuw in dit forum, maar ik zie u aangeboden te helpen bij de ODi terug in augustus met zijn Ergo Kwik laptop. Nou, geloof het of niet ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb geprobeerd de Esc-toets suggestie, maar dat is mislukt. Ik heb ook geprobeerd alle beursgenoteerde backdoor wachtwoorden die beschikbaar zijn op het web, maar ook niet helpen. Het probleem is dat er zo veel van de technischer mensen die deze set-up nooit gebruikt dezelfde generieke wachtwoord en zijn inmiddels overgestapt op of verlaten het bedrijf. Dus, ik ben me af of je kan me in de goede richting als ik lijken te zijn gekomen aan een doodlopende straat. De bakstenen, sorry laptop, is een Ergo Mercury 700 bis. Ik hard nodig is op te starten vanaf een cd om te proberen en reparatie of patch van het OS om op te halen al mijn gegevens vanaf de harde schijf. Zou het op prijs stellen als u zou kunnen helpen. NJM |