![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hei,
Jeg har et problem som gjør hodet mitt i. Jeg er en teknisk men ikke for datamaskiner. Vel jeg har det ikke så state-of-the-art Ergo kvikksølv 2 laptop. Operativsystemet har alvorlig faulted. Jeg har platen å sortere det ut, men kan ikke få det til å starte fra harddisken. Jeg har prøvd å gå inn i BIOSen SETUP menyen men det er passordbeskyttet. Er det en vei rundt dette problemet? Ikke bekymre deg om det ikke nicked, organisasjonen har hundrevis av bærbare datamaskiner, alle gjør og størrelser, spesifikasjoner, og tidligere techs har ikke alle brukt generisk passord som de var ment for, og det er igjen meg i en flekk av frustrasjon. Hjelp med denne saken vil bli vesentlig verdsatt. Muchos Grazious, OD |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
De fleste bærbare datamaskiner ikke har en CMOS-batteriet, dermed du normalt måtte kontakte produsenten for prosedyren å resette BIOS.
|
|||
|
|||
|
prøver å trykke ESC på POST stedet F2 å gå inn i BIOS. Gått en stund siden jeg hadde gleden av å håndtere ergo's men den bør gjøre knep. Du vil bli presentert med en utvalgt boot enhet menyen.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hvis det ikke er nok, legger nøyaktig modellnummer for oss og jeg vil se nærmere på saken. Det finnes hurtigtaster til å omgå passord.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hei
Jeg er ny i dette forum, men jeg merker du tilbudt å hjelpe til ODi tilbake i august med sin Ergo Mercury laptop. Vel, tro det eller ei jeg har nøyaktig samme problem. Jeg har prøvd ESC forslag men det var mislykket. Jeg har også prøvd alle de oppførte bakdør passord som er tilgjengelig på Internett, men igjen til ingen nytte. Problemet er at så mange av de teknisk mennesker som satt disse opp aldri brukt samme generisk passord og har nå flyttet på eller forlatt firmaet. Så jeg lurer på om du kunne peke meg i riktig retning som jeg synes å ha kommet til en død slutten. Den murstein, beklager bærbar opptatt er en Ergo Mercury 700A. Jeg desperat trenger den for å starte opp fra en CD for å forsøke å reparere eller sy sammen OS for å hente alle dataene fra harddisken. Ville være takknemlig om du kunne hjelpe. Njm |