![]() |
|
| |||
| |||
| Håber, at dette er den rigtige afdeling. Jeg har oprettet btinternet e-mail-konto til at blive skubbet til min Blackberry, jeg har nu brug for en Hotmail-konto til at blive skubbet der, Dets spurgt mig for den e-mail-server, jeg har prøvet en hel del ting pop.msn.com, myname.msn. dk etc, men det vil ikke acceptere det Hvordan finder jeg ud af denne information? tak hvis nogen kan hjælpe |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hotmail tilbyder ikke pop3 støtte.
| |||
| |||
| Så der er ingen måde jeg kan få Hotmail-konto til min BlackBerry? Kan det gå gennem en anden e-mail? Forvirret as usual! |
|
| |||
| |||
| Hotmail er gratis, og hertil er det grundlæggende. Den eneste måde at få hotmail emails er ved at gå til hotmail.com, uanset om du er på en pc, laptop eller PDA. |
|
| |||
| |||
| Ok, endnu en gang tak meget |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kig her Felicia.
| |||
| |||
| Hey mate, jeg ikke har et "pop", men anser dette. : D "BlackBerry Web Client er en internet-baseret e-mail-grænseflade, der giver dig mulighed for at oprette e-mail-konti til at være trådløs udvides til din håndholdte herunder MSN, Hotmail, AOL, Outlook, Notes, IMAP eller POP3/ISP email." |
|
| |||
| |||
| "Denne løsning kan integreres med enhver internetudbyder, der understøtter POP3 eller IMAP. Eksempler: AOL ®, MSN ® Hotmail ®, Earthlink." Hotmail understøtter hverken. De bruges til, men ikke længere. |
|
| |||
| |||
| Har lige købt en Blackberry Curve på O2. Har en btinternet.com email, som jeg vil bruge. Har oprettet den e-mail ved hjælp o2email.co.uk imidlertid intet synes at virke. Jeg mangler noget? Talte til BTInternet støtte - virkelig nytteløst! De sagde, at jeg er nødvendige for at etablere videresendelse til BlackBerry men så sletter alt fra BT server! Kan nogen rådgive please?? |