![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hoop dat dit de juiste afdeling.
Ik heb ingesteld btinternet e-mail account te worden geduwd met mijn Blackberry, wil ik nu behoefte aan een Hotmail-account te worden geduwd daar, Het vraagt me voor de e-mail server, heb ik geprobeerd een paar dingen pop.msn.com, myname.msn. com, enz., maar het zal niet aanvaarden dat Hoe vind ik deze informatie? bedankt als iemand kan helpen |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hotmail geen pop3 ondersteuning.
|
|||
|
|||
|
Dus er is geen manier kan ik hotmail-account aan mijn BlackBerry? Kan het door een andere e-mail? Verward as usual!
|
|
|
|||
|
|||
|
Hotmail is gratis en daarvoor is het van fundamenteel belang.
De enige manier om hotmail e-mails is door naar hotmail.com, of u nu op een PC, laptop of PDA. |
|
|
|||
|
|||
|
Ok, nog eens heel veel dank
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Neem een kijkje hier Felicia.
|
|||
|
|||
|
Hey mate Ik ben niet met een "pop", maar dit. : D
"BlackBerry Web Opdrachtgever is een op internet gebaseerde e-mail interface waarmee u met E-mail accounts worden uitgebreid draadloos naar uw handheld waaronder MSN, Hotmail, AOL, Outlook, Notes, POP3/ISP of IMAP e-mail." |
|
|
|||
|
|||
|
"Deze oplossing is geïntegreerd met alle ISP's dat ondersteunt POP3 of IMAP. Voorbeelden hiervan zijn: AOL ®, MSN ® Hotmail ®, Earthlink."
Hotmail ondersteunt geen van beide. Ze gebruikt, maar niet meer. |
|
|
|||
|
|||
|
Zojuist gekochte een Blackberry Curve op O2.
Hebben een btinternet.com e-mail die ik wil gebruiken. Hebben opgericht, de e-mail met o2email.co.uk echter niets lijkt te werken. Ben ik iets ontbreekt? Sprak BTInternet ondersteuning - echt nutteloos! Zij zeiden dat ik moest zetten forwarding naar de BlackBerry maar dat wist alles van de BT-server! Kan iemand adviseren aub? |