![]() |
|
| |||
| |||
| Håper dette er den riktige delen. Jeg har satt opp btinternet e-postkonto for å bli skjøvet til min Blackberry, jeg nå må ha en Hotmail-konto til å bli skjøvet der, Its spør meg på e-postserveren, jeg har prøvd ganske mange ting pop.msn.com, myname.msn. com osv., men det vil ikke akseptere det Hvordan finner jeg ut denne informasjonen? takk hvis noen kan hjelpe |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hotmail tilbyr ikke pop3 støtte.
| |||
| |||
| Så det er ingen måte jeg kan få hotmail konto til min BlackBerry? Kan det gå via en annen e-post? Forvirret som vanlig! |
|
| |||
| |||
| Hotmail er gratis, og dermed er det grunnleggende. Den eneste måten å få hotmail e-post er ved å gå til hotmail.com, enten du er på en PC, laptop eller PDA. |
|
| |||
| |||
| Ok, enda en gang takk mye |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ta en titt her Felicia.
| |||
| |||
| Hei kompis jeg ikke har et "pop", men anser dette. : D "BlackBerry webklienttjenesten er en internett-basert e-grensesnitt som lar deg sette opp e-postkontoer for å være trådløst utvidet til den håndholdte inkludert MSN, Hotmail, AOL, Outlook, Notes, IMAP eller POP3/ISP email." |
|
| |||
| |||
| "Denne løsningen integrerer med noen ISP som støtter POP3 eller IMAP. Eksempler: AOL ®, MSN ® Hotmail ®, Earthlink. Hotmail støtter heller. De vant til, men ikke lenger. |
|
| |||
| |||
| Har nettopp kjøpt en Blackberry Curve på O2. Ha en btinternet.com epost som jeg vil bruke. Har satt opp e-posten ved hjelp o2email.co.uk men ingenting ser ut til å fungere. Jeg mangler noe? Snakket til BTInternet støtte - virkelig ubrukelig! De sa at jeg trengte å sette opp videresending til blackberry men da sletter alt fra BT server! Kan noen råd kan du? |