![]() |
|
| |||
| |||
| Hoppas detta är rätt avsnitt. Jag har inrättat btinternet e-postkonto för att kunna skjutbogseras på min Blackberry, jag behöver nu ett Hotmail-konto för att kunna skjutbogseras där Dess frågar mig för e-postservern, jag har försökt en hel del saker pop.msn.com, myname.msn. com etc men det kommer inte att acceptera det Hur får jag reda på denna information? tack om någon kan hjälpa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hotmail inte erbjuder pop3 stöd.
| |||
| |||
| Så det finns inget sätt jag kan få hotmail-konto till mitt björnbär? Kan den gå igenom en del andra mail? Confused as usual! |
|
| |||
| |||
| Hotmail är gratis, och det grundläggande. Det enda sättet att få hotmail mail är genom att gå till hotmail.com, oavsett om du är på en PC, bärbar dator eller handdator. |
|
| |||
| |||
| Ok, ännu en gång tack så mycket |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ta en titt här Felicia.
| |||
| |||
| Hej kompis jag inte har en "pop" men anser detta. : D "BlackBerry Web Client är en internet-baserad e-gränssnitt som tillåter dig att sätta upp e-postkonton att trådlöst utvidgas till att din handdator inklusive MSN, Hotmail, AOL, Outlook, Notes, IMAP eller POP3/ISP email." |
|
| |||
| |||
| "Denna lösning integreras med någon tjänsteleverantör som stödjer POP3 eller IMAP. Exempel: AOL ®, MSN ® Hotmail ®, Earthlink." Hotmail stöder heller. De används till, men inte längre. |
|
| |||
| |||
| Har precis köpt en Blackberry Curve på O2. Har en btinternet.com mail som jag vill använda. Har ställa in e-post med hjälp o2email.co.uk dock ingenting verkar fungera. Har jag missat något? Talade med BTInternet stöd - verkligen värdelös! De sa att jag behövde för att inrätta vidarebefordran till björnbär men sedan stryks allt från BT server! Kan någon ge råd du? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Blackberry Pearl Hjälp | geekfreek95 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 0 | 31 oktober 2009 21:53 |
| Hotmail IMAP/POP3 Inställningar | 4D (Fordy (Ford) Ollie | E-post, VoIP & IM Diskussion | 5 | 9 maj 2009 15:18 |
| Verizon Slutligen "Officiellt" lanserar Blackberry Curve. | Mooseknuckle | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 0 | 31 mars 2008 14:52 |
| Tryck ut programvara | burty | General Software Chat | 3 | 22 juni 2007 10:49 |
| Thread Tools | |
| |