mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

BSoD på Laptop Boot

Reply

Thread Tools
Old 19. juni 2009, 07:13
MJM
Donor-Gruppen

Default BSoD på Laptop Boot

Se her:

Nu er alt det, han virkelig ønsker at er inddrive sine data (Uni arbejde) - mens han ikke virkelig har brug for det mere (da han lige garduated) - han ønsker at have det, porteføljeinvesteringer brug osv. Han prøvede at geninstallere Windows BU det aldrig fik overalt.
Nu da der ikke er nogen måde at komme ind i Windows (sikker boot heller ikke) Jeg forsøgte Knoppix. Det er en ældre version, så jeg kan prøve en nyere en hurtigt-ish, da det ikke ville tillade mig at oprette forbindelse til vores trådløse. (Det gav også en fatal fejl, men stadig startet op)
Jeg forsøgte at tilslutte en ekstern harddisk, men intet ikon poppet op på skrivebordet. Jeg har glemt, hvordan du gør noget andet (gerne kontrollere, om enheden er indregnet) - så jeg tyet til pluging i en mus, fik ikke noget svar ud af det, så jeg antager, der er noget galt med USB-porte - manglende drivere eller brudt.
Jeg forsøgte en usb stick, der lyser, når den er tilsluttet, og det gør, men kun et kort sekund, så jeg er usikker på det.

Den eneste anden ting, jeg kan komme med er at forsøge at overføre filer via netværk mellem en Linux-og Windows-PC ... men det er en sidste udvej, da jeg foretrækker at holde sig ude af, at besværet (sidste gang jeg gjorde det, det var en kælling!).

Hvis det er den forkerte sektion, sorry.

Mit system: Toshiba Satellite A200-28p

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Bundkort:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM Hukommelse:
1024 + 2048MB DDR2 667
Grafikkort (r):
ATI HD 2600 XT
Lydkort:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Harddisk (e):
200GB 5400RPM
Optisk drev (r):
DVD Super Multi
Sag / PSU:
Satellite A200-serien
Køling:
Stock
Network / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (s):
15.4 "1280 X800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
En anden BSOD Issue - HP Pavilion DV9700 Laptop Vista medman007 Windows-operativsystemer 0 21. maj 2009 15:02
Kan ikke starte op fra USB HDD + Thumbdrive (BSOD) DonnyTEN Windows-operativsystemer 3 29 marts 2009 21:59
Sony VAIO Laptop Kernel_Inpage_Data_Error BSOD Efter Friske OS Installer Smitherz Laptops, Mobiles & PDA'er 13 23 februar 2009 07:43
Laptop vil ikke starte daveonyx Laptops, Mobiles & PDA'er 2 18. maj 2008 01:54
Laptop vil ikke starte op. Samapp Windows-operativsystemer 1 7 august 2007 16:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.