vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

BSoD on Laptop Boot

Reply

Thread Tools
Old 19 kesäkuu 2009, 07:13
Rahoittajien ryhmän

Katso tästä:

Nyt hän haluaa todella on periä hänen tiedot (Uni työ) - vaikka hän ei oikeastaan tarvitse sitä enää (koska hän juuri garduated) - hän haluaa olla se, portfolio käyttö jne. Hän yritti asentaa Windows bu se ei koskaan päässyt missä tahansa.
Nyt sillä ei ole mitään keinoa päästä ikkunat (safe boot myös epäonnistuu) Olen yrittänyt Knoppix. Se on vanhempaa versiota, niin voin yrittää uusi versio pian ish, koska se ei anna minulle muodostaa myös langattomasti. (Se oli vakava virhe, mutta vielä käynnistynyt up)
Yritin kytkemällä ulkoisen kovalevyn, mutta ei kuvaketta piipahti vuoteen työpöydälle. Unohdin kuinka tehdä mitään muuta (esimerkiksi tarkistaa, onko laite on tunnustettu) - joten turvautuneet pluging vuonna hiirtä, saanut minkäänlaista vastausta ulos, joten oletan, että jotain on pielessä, USB-portit - puuttuvista ajureista tai rikkoutunut.
Olen yrittänyt USB-muistin, että hehkuu, kun se on kytketty ja se, mutta vain lyhyen toinen, niin olen epävarma siitä.

Ainoa asia, voin keksiä yrittää siirtää tiedostoja verkottumista välillä Linux-ja Windows-PC ... mutta se on viimeinen keino, koska en halua pysyä poissa, että hässäkkä (viime kerralla tein sen, se oli narttu!).

Jos se on väärä osa, anteeksi.

My System: Toshiba Satellite A200-28p

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Emolevy:
Mobile Intel PM965 Express-piirisarja
RAM-muisti:
1024 + 2048MB DDR2 667
Graphics Card (s):
ATI HD 2600 XT
Äänikortti:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Kiintolevy (t):
200GB 5400RPM
Optinen asema (t):
DVD Super Multi
Asia / PSU:
Satellite A200-sarja
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (t):
15.4 "1280 X800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.