Katso tästä:
Nyt hän haluaa todella on periä hänen tiedot (Uni työ) - vaikka hän ei oikeastaan tarvitse sitä enää (koska hän juuri garduated) - hän haluaa olla se, portfolio käyttö jne. Hän yritti asentaa Windows bu se ei koskaan päässyt missä tahansa.
Nyt sillä ei ole mitään keinoa päästä ikkunat (safe boot myös epäonnistuu) Olen yrittänyt Knoppix. Se on vanhempaa versiota, niin voin yrittää uusi versio pian ish, koska se ei anna minulle muodostaa myös langattomasti. (Se oli vakava virhe, mutta vielä käynnistynyt up)
Yritin kytkemällä ulkoisen kovalevyn, mutta ei kuvaketta piipahti vuoteen työpöydälle. Unohdin kuinka tehdä mitään muuta (esimerkiksi tarkistaa, onko laite on tunnustettu) - joten turvautuneet pluging vuonna hiirtä, saanut minkäänlaista vastausta ulos, joten oletan, että jotain on pielessä, USB-portit - puuttuvista ajureista tai rikkoutunut.
Olen yrittänyt USB-muistin, että hehkuu, kun se on kytketty ja se, mutta vain lyhyen toinen, niin olen epävarma siitä.
Ainoa asia, voin keksiä yrittää siirtää tiedostoja verkottumista välillä Linux-ja Windows-PC ... mutta se on viimeinen keino, koska en halua pysyä poissa, että hässäkkä (viime kerralla tein sen, se oli narttu!).
Jos se on väärä osa, anteeksi.