mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

BSOD op Laptop Boot

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2009, 07:13
MJM
Donor Groep

Zie hier:

Nu alles wat hij echt wil, is terug van zijn gegevens (Uni werk) -, terwijl hij niet echt meer nodig hebt (omdat hij gewoon garduated) - hij wil het hebben, portfolio gebruik enz. Hij probeerde opnieuw te installeren Windows bu het nooit overal.
Nu, aangezien er geen manier om in windows (veilige boot ook niet) Ik heb geprobeerd Knoppix. Het is een oudere versie, dus ik probeer een nieuwere een snel-ish, omdat het zou me niet toestaan om verbinding te maken met ons draadloos. (Het heeft ook een fatale vergissing, maar nog steeds opgestart up)
Ik probeerde het aansluiten van een externe vaste schijf, maar geen pictogram popped up op het bureaublad. Ik ben vergeten hoe je iets anders (zoals het controleren of het apparaat wordt erkend) - dus ik toevlucht tot pluging in een muis, kreeg geen reactie van te maken, dus ik neem er iets mis met de USB-poorten - ontbrekende stuurprogramma's of gebroken.
Ik probeerde een usb-stick die gloeit wanneer het is aangesloten en zij doet, maar alleen voor een korte tweede, dus ik ben niet zeker van.

Het enige wat ik kan bedenken, is proberen om de bestanden via een netwerk tussen een Linux en Windows-pc ... maar dat is een laatste redmiddel, omdat ik liever verblijf van dat gedoe (laatste keer dat ik het deed, was het een teef!).

Als het de verkeerde rubriek, sorry.

Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Moederbord:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM Geheugen:
1024 + 2048MB DDR2 667
Graphics Card (s):
ATI HD 2600 XT
Sound Card:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Hard Drive (s):
200GB 5400RPM
Optische Drive (s):
DVD Super Multi
Case / PSU:
Satellite A200-serie
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (s):
15.4 "1280 x800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.