Se her:
Nå er alt han vil er gjenopprette hans data (Uni arbeid) - mens han ikke virkelig trenger det lenger (siden han bare garduated) - han vil ha det, portefølje bruk etc. Han prøvde å installere Windows bu den aldri fikk overalt.
Nå siden det ikke er mulig å komme inn i windows (safe boot også mislykkes) Jeg prøvde Knoppix. Det er en eldre versjon, så jeg kan prøve en nyere en snart-ish siden det ikke ville la meg til å koble deg til vårt trådløse. (Det ga også en uopprettelig feil, men fortsatt oppstart opp)
Jeg prøvde å koble en ekstern HDD, men ingen ikon popped opp på skrivebordet. Jeg har glemt hvordan du gjør noe annet (som sjekker om enheten er anerkjent) - så jeg resorted til pluging i en mus, har ikke noe svar ut av det, så jeg antar noe er galt med USB-porter - mangler drivere eller ødelagt.
Jeg prøvde en USB-pinne som lyser når den er tilkoblet, og den gjør det, men bare for en kort andre, så jeg er usikker på det.
Den eneste andre ting jeg kan komme opp med å overføre filer via nettverk mellom en Linux og Windows-PC ... men det er en siste utvei siden jeg foretrekker å bo ute av det stresset (sist gang jeg gjorde det, det var en tispe!).
Hvis det er feil delen, beklager.