![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg aldrig se nogen taler om at opbygge en bærbar computer. Er dele og tilfælde ikke foreligger, eller gør de koster meget mere end prebuilt dem? min ven bare bedt om at opbygge en, og jeg fortalte ham, at jeg gerne forskning det. Et hurtigt kig på Newegg skruet op zip for en bærbar sag.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Custom dele ikke eksisterer, og få dem fra en brand ville ikke være omkostningseffektivt.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Sikkert, hvis du havde en gammel bærbar du ikke bruge mere, men var rimelig tilfreds med den sag ..
Du kan i realiteten kun være "omlægning" nogle få komponenter .. men rent faktisk at ændre alt, så i kraft, du har bygget en bærbar ..?
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citat:
Det ville være billigere / enklere blot at købe en opdateret spec model. Mit system: Hjem Build
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Strange hvordan noones tænkt at iværksætte i dette område .. For at fungere korrekt selvom jeg formoder alle PC Selskaber .. eller mange af dem .. Det vil være nødvendigt at alle "starte i det"
|
|||
|
|||
|
Opbygning af en bærbar computer er ikke det samme som at bygge et skrivebord.
99% af befolkningen ikke kunne gøre det på samme måde desktop bygherrer kan. Der er ikke noget marked for det. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Du kan sandsynligvis slags fake det med en rigtig lille form faktor gerne pico-ATX i en bærbar sag. Men det er flere problemer, end det er det hele værd!
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Principielt - der er ikke de dele til at gøre det nemt.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg formoder, det kunne slags være muligt, hvis du har købt en belastning af brugte bærbare computere, så du kan tage dele ud af nogle og sætte dem alle sammen for at gøre et nyt, men det ville være meget koster ineffektiv. Og ville ikke være så god som en ny laptop som kun dele du kan købe til at gøre det endda tæt på en god pris ville være fejl laptops (nogle komponenter ville arbejde), men alle, der vil være gamle laptops.
|
|||
|
|||
|
Takket folk. Jeg regnede med, at det var grunden til, at mere jeg tænkte over det, men ønskede at være sikker. Der er andre ting, som jeg troede var slags vanvittige, som viste sig at være muligt.
|