![]() |
|
| |||
| |||
| Ik zie nooit iemand praten over de bouw van een laptop. Zijn de onderdelen en de gevallen die niet beschikbaar zijn of komen ze kosten veel meer dan de prebuilt zijn? mijn maatje net gevraagd over een gebouw, en ik vertelde hem dat ik het onderzoek. Een snelle blik op Newegg opgedoken zip voor een laptop geval. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aangepast delen bestaan niet en krijgen ze van een merk zou niet rendabel zijn.
| |||
| |||
| Zeker als u een oude laptop die u niet meer gebruikt, maar waren redelijk tevreden met de zaak .. Je kan in feite slechts "verbetering" een paar onderdelen .. maar eigenlijk alles veranderen, dan in feite je hebt gebouwd een laptop ..?
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Het zou goedkoper / eenvoudiger gewoon te kopen een bijgewerkte spec model. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Vreemd hoe noones ooit gedacht om in dat gebied .. Om goed te werken, maar ik veronderstel dat alle PC Bedrijven .. of een heleboel van hen .. zou moeten alle "lanceren in it"
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Bouwen aan een laptop is niet hetzelfde als het bouwen van een desktop. 99% van de mensen konden het niet op dezelfde manier bureaublad bouwers kan. Er is geen markt voor is. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je kan waarschijnlijk soort fake met een echt kleine form factor zoals pico-ATX in een laptop geval. Maar dat is meer dan de moeite waard!
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| In principe - er zijn niet de onderdelen te doen gemakkelijk.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik veronderstel dat hij kon soort mogelijk, als je kocht een belasting van tweedehands laptops, dan kunt u de onderdelen uit en doe wat ze allemaal samen om een nieuwe, maar het zou zeer kosten inefficiënt. En zou niet zo goed als een nieuwe laptop als de enige onderdelen die u zou kunnen kopen om het nog dicht bij een goede prijs zou zijn fouten laptops (sommige onderdelen zou werken), maar al die zou oud laptops.
| |||
| |||
| Bedankt mensen. Ik dacht dat was de reden hoe meer ik er over nagedacht, maar wilde er zeker van. Er zijn andere dingen die ik dacht dat zijn soort gek dat bleek mogelijk te maken. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Bouwen aan mijn eigen pc. Ik moet gek! | slijm | Algemeen Hardware Chat | 3 | 6 nov 2008 15:46 |
| Bouwen van nieuwe pc | fman | Algemeen Hardware Chat | 2 | De 6 februari 2008 16:26 |
| Het bouwen van een nieuwe pc | Donderaar | Algemeen Hardware Chat | 5 | 18 Jan 2008 04:58 |
| Bouwen aan dit tuig voor nu | chrismorris730 | Algemeen Hardware Chat | 3 | 15 Jan 2008 21:15 |
| Bouwen PCs | BrucieBonus | Off Topic Discussie | 16 | 8 okt 2007 12:59 |
| Thread Tools | |
| |