![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg aldri ser noen snakker om å bygge en bærbar datamaskin. Er deler og tilfeller ikke er tilgjengelig eller gjøre de koster mye mer enn prebuilt dem? min kompis bare bedt om å bygge en og jeg fortalte ham at jeg hadde forsknings det. En rask titt på Newegg skrudd opp zip for bærbare tilfelle. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tilpassede deler ikke finnes og få dem fra en merkevare ikke vil være kostnadseffektivt.
| |||
| |||
| Sikkert om du hadde en gammel laptop du ikke bruker lenger, men var rimelig fornøyd med den saken .. Du kunne i praksis bare være "oppgradering" noen komponenter .. men faktisk forandre alt, da gjelder du har bygd en bærbar ..? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Det ville være billigere / enklere bare å kjøpe et oppdatert spec modellen. Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
Merkelig hvordan noones tenkte å sette inn i dette området .. Å fungere riktig om jeg antar at alle PC Selskaper .. eller mange av dem .. måtte alle "skyte inn" |
|
| |||
| |||
| Tok en bærbar er ikke det samme som å bygge et skrivebord. 99% av folk kunne ikke gjøre det på samme måte som desktop byggherrer kan. Det er ikke marked for det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan sannsynligvis slags fake det med en veldig liten formfaktor som pico-ATX i en bærbar sak. Men det er mer problemer enn det er verdt!
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I utgangspunktet - det er ikke de delene å gjøre det enkelt.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg antar at det kan liksom være mulig, hvis du kjøpte en last på andre hånden bærbare datamaskiner, så kan du ta deler av noen og sette dem sammen for å lage en ny en, men det ville være veldig pris ineffektiv. Og ville ikke være så godt som en ny bærbar PC som bare deler du kan kjøpe for å gjøre det selv nær god pris ville være feil laptopper (enkelte komponenter ville fungere), men alle som vil være gamle bærbare datamaskiner.
| |||
| |||
| Takk folkens. Jeg skjønte det var årsaken til at jo mer jeg tenkte på det, men ønsket å være sikker. Det er andre ting jeg trodde var slags sprø som viste seg å være mulig. |