![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow! ingen, der har foreslået dette endnu? de gør Barebone kits til bærbare computere! kommer med de grundlæggende ting som tilfældet mobo og skærmen lige google det
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lineal, måske de findes, men de er for fiddly at sætte sammen, og koste mere at bygge end at købe.
| |||
| |||
| Smule anderledes end virkelig ..
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| bare at besvare hans spørgsmål sit virkelig den eneste måde at opbygge en |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De er nok primært for en person, der bare ønsker at bygge det for sjov af det (ligesom kit biler), og hvis det er en barebone kit, er det ikke lyde som du vil være i stand til at tilpasse det længere end normalt.
| |||
| |||
| Det kunne også være potentielt svært at finde dele såsom cd-drev, da disse varierer fra laptop til laptop. For eksempel kunne jeg ikke holde min Dell-cd-drev i en NEC bærbar computer. |
|
| |||
| |||
| CD-drev er faktisk overraskende fælles, som de fleste bærbare computere har mulighed for at fjerne disse, så du kan sætte en anden i, eller måske det er bare ældre bærbare computere, da det blev mere almindeligt at skulle skifte drevet mellem CD og Floppy. |
|
| |||
| |||
| Jeg havde en gammel bærbar computer, der gjorde ikke arbejde, og jeg tog cd-drevet ud og sætte det i en bærbar computer, der var et år eller 2 ældre |
|
| |||
| |||
| Jeg ved, hvad du mener, men jeg har altid ment, at hver cd-drevet var unikke for hver fanufacturor. Min Dell DVD-drev kommer ud ganske let, men jeg kan ikke bare holde det i min brors NEC. |
|
| |||
| |||
| Ja, kunne de godt være fabrikant specifikt. |