![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow! niemand heeft voorgesteld dit nog? ze barebone kits voor laptops! komt met de fundamentele dingen zoals het geval mobo en scherm gewoon google
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ruler, misschien hebben ze bestaan, maar ze zijn te onhandig samen te stellen, en kosten meer te bouwen dan om te kopen.
| |||
| |||
| Beetje anders wel echt ..
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| alleen het beantwoorden van zijn vraag zijn echt de enige manier om een te bouwen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ze zijn waarschijnlijk vooral voor iemand die het gewoon willen bouwen voor de lol (zoals kit auto's) en als het een barebone-kit, is het niet klinkt alsof je in staat zullen zijn om het niet meer aanpassen dan normaal.
| |||
| |||
| Het zou ook mogelijk moeilijk te vinden onderdelen zoals CD-drives aangezien deze variëren van laptop naar laptop. Zo kon ik niet mijn Dell-cd-station stick in een NEC laptop. |
|
| |||
| |||
| CD-drives zijn eigenlijk verrassend vaak voor, aangezien de meeste laptops de mogelijkheid om deze te verwijderen zodat u een andere in, of misschien is dat juist de oudere laptops toen het werd meer gemeen te hebben naar het station tussen CD en Floppy schakelaar kan zetten hebben. |
|
| |||
| |||
| Ik had een oude laptop die didnt work en ik nam het CD-station uit en het in een laptop die was een jaar of 2 ouder |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Ja, kunnen ze goed worden specifiek voor de fabrikant. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Bouwen aan mijn eigen pc. Ik moet gek! | slijm | Algemeen Hardware Chat | 3 | 6 nov 2008 15:46 |
| Bouwen van nieuwe pc | fman | Algemeen Hardware Chat | 2 | De 6 februari 2008 16:26 |
| Het bouwen van een nieuwe pc | Donderaar | Algemeen Hardware Chat | 5 | 18 Jan 2008 04:58 |
| Bouwen aan dit tuig voor nu | chrismorris730 | Algemeen Hardware Chat | 3 | 15 Jan 2008 21:15 |
| Bouwen PCs | BrucieBonus | Off Topic Discussie | 16 | 8 okt 2007 12:59 |
| Thread Tools | |
| |