![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow! ingen har foreslått dette ennå? de gjør Barebone kits for laptoper! kommer med de grunnleggende ting som tilfellet mobo og skjermen bare google det
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Linjal, kanskje de eksisterer, men de er for vanskelige å sette sammen, og koste mer å bygge enn å kjøpe.
| |||
| |||
| Litt annerledes men egentlig .. |
|
| |||
| |||
| bare svarer på hans spørsmål dens virkelig den eneste måten å bygge en |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De er sannsynligvis hovedsakelig for noen som bare vil bygge den for moro skyld (som kit cars) og hvis det er en Barebone kit, betyr det ikke høres ut som du vil kunne tilpasse det lenger enn normalt.
| |||
| |||
| Det kan også være potensielt vanskelig å finne deler som CD-stasjoner som disse varierer fra bærbar til bærbar PC. For eksempel kunne jeg ikke holde meg Dell CD-stasjon i en NEC bærbar PC. |
|
| |||
| |||
| CD-stasjoner er faktisk overraskende vanlig, siden de fleste bærbare har mulighet til å fjerne disse slik at du kan sette en annen i, eller kanskje det er bare eldre bærbare da det ble mer vanlig å måtte bytte stasjonen mellom CD og diskett. |
|
| |||
| |||
| Jeg hadde en gammel bærbar pc som gjorde ikke arbeide, og jeg tok cd kjøre ut og legg den i en bærbar PC som var et år eller 2 voksne |
|
| |||
| |||
| Jeg vet hva du mener, men jeg har alltid trodd at hver CD-stasjonen var unik for hver fanufacturor. Min Dell DVD-stasjonen kommer ut ganske lett, men jeg kan ikke bare stikke den i min brors NEC. |
|
| |||
| |||
| Ja, kunne de godt være produsenten bestemt. |
![]() |
|
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bygge min egen PC. Jeg må være gal! | slim | General Hardware Chat | 3 | 6 november 2008 15:46 |
| Bygge ny pc | fman | General Hardware Chat | 2 | 6 februar 2008 16:26 |
| Bygge en ny PC | Thunderer | General Hardware Chat | 5 | 18 januar 2008 04:58 |
| Tok denne riggen nå | chrismorris730 | General Hardware Chat | 3 | 15 januar 2008 21:15 |
| Bygge PC | BrucieBonus | Av Emne Diskusjon | 16 | 8 oktober 2007 12:59 |
| Thread Tools | |
| |