![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| De specs er som følger:
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den spec er solidt. Acer's lappy skærmens tendens til at være anstændig. Lave ende prisklasse men tendens er at have temmelig tvivlsomme chassis kvaliteten i min udtalelse. Hvad er prisen?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tilsyneladende en god spec, som er aftalt med Alex, beslutter afstemning er i udseendet / føler og pris.
| |||
| |||
| Jamen, den oprindelige pris er noget, der ligner 650 pounds, men det er reduceret på spil. Meget tættere på min prisramme nu. Jeg egentlig ikke ved ret meget om de prisklasser, men for mig 650 ville være en lort belastning af kontanter, men jeg er studerende, så der kunne være årsagen. Jeg vil gå til 5920G kun til det bedre grafikkort, hvis det ikke var for de 500 pounds pris ... og ubrugelige HDDVD drev. Med hensyn til udseende, generelt ser sådan her ud: ![]() Og mange flere billeder her. At dømme efter side 4 er det den 5920g, men modellerne ser stort set identiske. I'm position i butikkerne i morgen, hvor de forhåbentlig vil have en Acer Aspire så jeg kan mærke det op, så at sige, men det ser okay for mig. |
|
| |||
| |||
| Så af en eller anden grund kan jeg ikke redigere mine indlæg, så jeg vil bare sige det her. I kan få denne midlertidige job, der kan snart sætte skub i min kontanthjælp, der eventuelt kunne tillade mig at købe 5920G, hvis så skal jeg gå til det? |
|
| |||
| |||
| For £ 380 afgjort. Dell komme tæt med deres Inspiron 1525 (og garanti), men det er £ 20 ekstra og spec er lidt lavere samlet. Kunne ikke slå at prisen for en ny bærbar computer i at spec. Ja, gå til den. Og hvis du er heldig, kan de bare Chuck den Veyron i. ...
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har set spil som Doom3 og Oblivion køre på ganske høj indstilling med dem integreret grafik
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Hvis de gerne igennem i Veyron Jeg vil købe en dyrere model. SocialWarfare: Det er godt at høre, da jeg håber det vil være i stand til at gøre sporedannelse selv om det kun er på det laveste indstillinger. Tak for de råd gutter. |
|
| |||
| |||
|
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| HJÆLP med Acer Aspire 8930! Please? | Zooropean11 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 1 juli 2009 15:21 |
| Acer Aspire T180 Opgraderinger | Afstand | CPU, bundkort og RAM | 5 | 6. jun 2009 11:46 |
| Acer Aspire Predator G7700 | Supercalifragilistic | CPU, bundkort og RAM | 2 | 25th Apr 2009 01:45 |
| ACER Aspire 5610Z | Acerman | General Hardware Chat | 2 | 14 november 2007 07:36 |
| Acer Aspire ikke afspilning af DVD'er! | sarah050404 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 6 | 14 oktober 2007 05:34 |
| Thread Tools | |
| |