![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Tekniset tiedot ovat seuraavat:
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The spec on vakaa. Acer n lappy näytön taipumus olla ihmisarvoista. Matalampilaatuisia hintojen vaihteluväli vaikka yleensä n on varsin kyseenalaista, alustan laatu mielestäni. Mikä on hinta?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Näyttää hyvää spec, suostui alex, päättää äänestys on ulkoasua / tunne ja hinta.
| |||
| |||
| No, alkuperäinen hinta on noin 650 puntaa, mutta se vähentää pelata. Paljon lähempänä minun hintaluokassa nyt. En oikeastaan tiedä paljoakaan hinta vaihtelee, mutta minusta 650 olisi paska kuorma käteisenä, mutta olen opiskelija, niin että voisi olla syy. I'd go varten 5920G vain parempi näytönohjain, jos sitä ei ole, että 500 kiloa hintalappu ... ja hyödytön HDDVD asemaan. Mitä ulkonäkö, yleisesti näyttää tältä: ![]() Ja paljon lisää kuvia tässä. Päätellen sivulla 4 se on 5920g, mutta mallit näyttävät melko samanlaisia. Olen nimikkeen osaksi kaupoissa huomenna, jos ne toivottavasti on Acer Aspire, jotta voin tuntea sen niin sanoa, mutta se näyttää hyvin minulle. |
|
| |||
| |||
| Niin jostain syystä en voi muokata virkaa, so I'll juuri sitä tässä. I voidaan saada tätä tilapäistä työtä, joka voi pian lisäämään minun rahavaroja, joita voitaisiin mahdollisesti sallikaa minun ostaa 5920G, jos minun pitäisi mennä sitä? |
|
| |||
| |||
| For £ 380 ehdottomasti. Dell päästä lähelle niiden Inspiron 1525 (ja takuu), mutta se on £ 20 extra ja spec on hieman alhaisempana. Couldn't päihittää hinta uusia laptop että spec. Niin, tehkää se. Ja jos olet onnekas, he voivat vain heittää, että Veyron sisään ...
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen nähnyt pelejä kuten Doom3 ja Oblivion näyttää melko suuri, jossa niitä integroitu grafiikka
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Jos he halua kautta on Veyron I'd ostaa kalliimpaa mallia. SocialWarfare: Se on hyvä kuulla, koska olen toivoen it'll voida tehdä itiö vaikka vain pienin asetukset. Kiitos neuvosta kaverit. |
|
| |||
| |||
|
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| OHJE Acer Aspire 8930! Please? | Zooropean11 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 1. Jul 2009 15:21 |
| Acer Aspire T180 Päivitykset | Etäisyys | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 6. Jun 2009 11:46 |
| Acer Aspire Predator G7700 | Supercalifragilistic | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 25th Apr 2009 01:45 |
| Acer Aspire 5610Z | Acerman | Rautatavaran Chat | 2 | 14. marraskuu 2007 07:36 |
| Acer Aspire ei ole pelannut DVD: t! | sarah050404 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 6 | 14. lokakuu 2007 05:34 |
| Thread Tools | |
| |