![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| De specs zijn als volgt:
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De spec is solide. Acer's lappy scherm de neiging te fatsoenlijk. Low end prijs-range hoewel de neiging hebben nogal twijfelachtige kwaliteit chassis in mijn opinie. Wat is de prijs?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lijkt een goede spec, overeengekomen met Alex, beslissende stem in het kijken / voelen en de prijs.
| |||
| |||
| Nou, de originele prijs is iets van 650 pond, maar het is verminderd spelen. Veel dichter bij mijn prijsklasse nu. Ik heb niet echt veel weten over de prijs varieert, maar voor mij 650 zou een shit load van geld, maar ik ben een student, dus dat kan de reden. Ik zou gaan voor de 5920G alleen voor de betere grafische kaart, indien zij niet voor de 500 kilo prijskaartje ... en de nutteloze HDDVD station. Wat kijken, in het algemeen ziet er als volgt uit: ![]() En veel meer afbeeldingen hier. Afgaande op pagina 4 is het de 5920g, maar de modellen kijken vrijwel identiek. Ik ben morgen post in winkels waar ze hopelijk een Acer Aspire dus ik voel het omhoog, om zo te zeggen, maar het ziet er goed naar me. |
|
| |||
| |||
| Dus om een of andere reden kan ik mijn berichten niet bewerken, dus ik doe het hier. Ik kan je deze tijdelijke baan dat kan binnenkort impuls mijn geld zou kunnen kopen, zodat ik de 5920G, zo ja moet ik doen? |
|
| |||
| |||
| Voor £ 380 definitief. Dell dicht met hun Inspiron 1525 (en garantie), maar het is £ 20 extra en de spec is iets lager algemeen. Kan niet kloppen dat de prijs voor een nieuwe laptop in dat spec. Ja, ga ervoor. En als je geluk hebt, kunnen zij gewoon chuck de Veyron inch ...
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb spellen als Doom3 en Oblivion draait op zeer hoge instelling met de geïntegreerde graphics
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Als ze door in de Veyron Ik koop een duurder model. SocialWarfare: Dat is goed te horen, omdat ik hoopte dat we kunnen doen Spore zelfs als alleen op de laagste instellingen. Bedankt voor het advies jongens. |
|
| |||
| |||
|
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| HELP met Acer Aspire 8930! Alsjeblieft? | Zooropean11 | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | De 1 juli 2009 15:21 |
| Acer Aspire T180 Upgrades | Afstand | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | Van de 6 juni 2009 11:46 |
| Acer Aspire G7700 Predator | Supercalifragilistic | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 25 apr 2009 01:45 |
| Acer Aspire 5610Z | Acerman | Algemeen Hardware Chat | 2 | 14 nov 2007 07:36 |
| Acer Aspire niet het afspelen van DVD's! | sarah050404 | Laptops, Mobiles & PDA's | 6 | 14 okt 2007 05:34 |
| Thread Tools | |
| |