![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Den spesifikasjoner er som følger:
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The spec er solid. Acer's lappy skjermen har en tendens til å bli anstendig. Lav slutten pris rekkevidde om tendens er å ha heller tvilsomme chassis kvalitet etter min mening. Hva er prisen?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Synes en god spec, avtalt med Alex, bestemmer stemme i utseendet / føler og pris.
| |||
| |||
| Vel, den opprinnelige prisen er noe sånt som 650 pounds, men det er redusert til spille. Mye nærmere min prisklasse nå. Jeg forstår ikke helt vet mye om prisklasser, men for meg 650 ville være en dritt Beregnigner penger, men jeg er en elev, slik at det kunne være årsaken. Jeg vil gå for 5920G bare for bedre grafikk-kortet, hvis det ikke var for 500 pounds prislappen ... og unyttig HDDVD stasjonen. Som for utseendet, vanligvis ser slik ut: ![]() Og mange flere bilder her. Bedømme ved side 4 er det 5920g, men modellene ser helt identiske. Jeg posisjon i butikkene i morgen hvor de forhåpentligvis vil ha en Acer Aspire så jeg kan føle det opp, så å si, men det ser ok for meg. |
|
| |||
| |||
| Så annen grunn kan jeg ikke redigere mitt innlegg, så jeg skal bare legge den her. Jeg kan få denne midlertidige jobb som kan snart øke mine penger som kunne tillate meg å kjøpe 5920G, om så skal jeg gå for det? |
|
| |||
| |||
| For £ 380 absolutt. Dell få tett med sine Inspiron 1525 (og garanti) men det er £ 20 ekstra og spec er noe lavere totalt. Kunne ikke slå den prisen for en ny laptop i den spec. Ja, gå for det. Og hvis du er heldig, de kan bare kaste det Veyron i. ...
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har sett spill som Doom3 og Oblivion kjørt på ganske høy innstilling med integrert grafikk
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Hvis de skulle gjennom i Veyron Jeg vil kjøpe en dyrere modell. SocialWarfare: Det er godt å høre siden jeg håper den vil være i stand til å gjøre Spore selv om bare på laveste innstillinger. Takk for råd folkens. |
|
| |||
| |||
|
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp med Acer Aspire 8930! Please? | Zooropean11 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 1 juli 2009 15:21 |
| Acer Aspire T180 Oppgraderinger | Avstand | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 6 juni 2009 11:46 |
| Acer Aspire Predator G7700 | Supercalifragilistic | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 25 april 2009 01:45 |
| Acer Aspire 5610Z | Acerman | General Hardware Chat | 2 | 14 nov 2007 07:36 |
| Acer Aspire ikke spiller DVDer! | sarah050404 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 6 | 14 oktober 2007 05:34 |
| Thread Tools | |
| |