![]() |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Den specs är följande:
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
De spec är solid. Acer's lappy skärmen har en tendens att vara anständig.
Låg slutet pris utbud men en tendens är att ha ganska tveksamt chassi kvalitet enligt min åsikt. Vad är priset?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Verkar bra spec, kommit överens med Alex, beslutar omröstning i utseende / känsla och pris.
|
|||
|
|||
|
Tja, det ursprungliga priset är något i stil med 650 pounds, men det är minskas spela. Mycket närmare min prisklass nu. Jag vet inte riktigt mycket om priset varierar, men för mig 650 skulle vara en skit belastning av kontanter, men jag är en student, så det kan vara orsaken.
Jag skulle gå för 5920G bara till det bättre grafikkort om det inte var för 500 pounds prislapp ... och meningslös HDDVD enheten. När det gäller utseende, i allmänhet ser ut så här: ![]() Och många fler bilder här. Att döma av sidan 4 det är 5920g, men modellerna ser ganska identiska. Jag rubrik i butiker i morgon där de förhoppningsvis har en Acer Aspire så jag kan känna det, så att säga, men det verkar bra för mig. |
|
|
|||
|
|||
|
Så av någon anledning kan jag inte redigera mina inlägg, så jag ska bara säga det här.
Jag kan få denna tillfälliga jobb som kan kort öka mina pengar som skulle kunna tillåta mig att köpa 5920G, så ska jag gå för det? |
|
|
|||
|
|||
|
För £ 380 definitivt.
Dell komma nära med sina Inspiron 1525 (och garanti) men det är £ 20 extra och spec är något lägre totalt sett. Kunde inte slå det priset för en ny laptop i spec. Ja, gå för det. Och om du har tur kan de bara slänga den Veyron in ...
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jag har sett spel som Doom3 och Oblivion köras på ganska hög inställning med integrerad grafik
Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
|
|||
|
|||
|
Om de skulle igenom i Veyron Jag vill köpa en dyrare modell.
SocialWarfare: Det är skönt att höra eftersom jag hoppas att det ska kunna göra sporbildande om så bara på lägsta inställningar. Tack för råd killar. |
|
|
|||
|
|||
|