![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kan nogen fortælle mig, at kvaliteten af et 1,3 megapixel kamera på en mobiltelefon? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 1,3 megapixel er temmelig lav, ikke meget vil jeg sige.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også linse kan forventes at være dårlig, sammenlignet med et digi-cam.
| |||
| |||
| Faktisk havde jeg en 1.3 på min gamle Nokia 6200, den var ubrugelig, selv i godt lys. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, 1.3MP er dårlig kvalitet på et digitalt kamera, så 1.3MP bliver frygtelig på en telefon, i almindelighed, en telefon kameraet vil blive dårligere kvalitet end et digitalt kamera med samme opløsning (MP).
| |||
| |||
| Nu: Hvis du har et kamera med 1,3 Mp på en mobiltelefon, du certunatly forventer ikke at erstatte, at kameraet fra cellen en reel kamera fra en virkelig dedikeret kamera. Med dette mener jeg: kvaliteten er dårlig, mere støj er føjet til det foto, dimensioner af fotoet er lavere (1280x1024). Men i visse betingelser (såsom: mere lys) kan du gøre det klart fotos. Så hvis du har brug for et kamera til at gøre reelle fotos: få en reel kamera. Hvis du har brug for at gøre nogle instant foto og kvaliteten er ikke så vigtigt for dig, tror jeg du vil finde kameraet fastgjort på telefonen virkelig nyttige. |
|
| |||
| |||
| Det er ganske morsomt for mig, at folk ville forvente, at deres telefon til rent faktisk at tage rigtig gode billeder, er det stadig en telefon. |
|
| |||
| |||
| Meget rigtigt, Jill, men nogle af disse telefoner koster hundreder og atter hundreder, folk bare ikke indse, så de kommer fri af kontrakten, er de stadig dyrere poster skal erstatte og også for, at penge, de bør tage en god kvalitet foto. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Nogle råd om god kvalitet Pc, s | scooby180169 | General Hardware Chat | 6 | 27 September 2009 17:03 |
| Netværk og cellphone trick - virker det? | taz | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 25. maj 2009 02:44 |
| Jeg ønsker kvalitet ikke kvantitet ... | ashaiba | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 23 februar 2008 14:13 |
| Enhver bruger en kvalitet alternativ til firefox / opera? | Buchanan | Webbrowsere & FTP Klienter | 6 | 17 februar 2008 04:36 |
| Thread Tools | |
| |