![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Voiko joku kertoa minulle laatu on 1,3 megapikselin kamera on matkapuhelin? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 1,3 megapikselin on melko pieni, ei suuri sanoisin.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Myös Piilolinssi on todennäköisesti huono, kun on digi-cam.
| |||
| |||
| Itse asiassa minulla oli 1,3 minun vanha Nokia 6200, se oli käyttökelvoton, vaikka hyvässä valossa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, 1.3MP on huono laatu digitaalikamera, niin 1.3MP tulee kauhea on puhelin, yleensä puhelimen kamera on huonompi laatu kuin digitaalikamerasta kanssa samassa päätöslauselmassa (MP).
| |||
| |||
| Nyt: Jos sinulla on kamera 1,3 Mp on matkapuhelin sinulla certunatly eivät odota korvata, että kameran ja solujen todellinen kamera todellinen oma kamera. Tällä tarkoitan: laatu on huono, lisää melu on lisätty kuva, mitat kuva on pienempi (1280x1024). Mutta joissakin olosuhteissa (kuten: enemmän valoa) voit tehdä selväksi kuvia. Joten, jos tarvitset kameran tehdä todellisia kuvia: saada todellista kamera. Jos sinun täytyy tehdä joitakin instant valokuva ja laatu ei ole sinulle tärkeää, uskon, että löydät kameraan kiinnitetty puhelimen todella hyödyllinen. |
|
| |||
| |||
| On aivan hauskaa minulle, että ihmiset odottavat heidän puhelimen todella todella hyvä kuvia, se on edelleen puhelimeen. |
|
| |||
| |||
| Erittäin totta jill mutta jotkut näistä puhelimista maksaa satoja ja satoja, ihmiset vain eivät ymmärrä, koska ne ovat vapaasti sopimus, ne ovat edelleen kalliita kohteita korvata ja myös siitä, että rahat on otettava hyvän laadun kuva. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Neuvoja hyvälaatuisista Pc, S | scooby180169 | Rautatavaran Chat | 6 | 27 syyskuu 2009 17:03 |
| Verkottuminen ja matkapuhelin temppu - Onko se? | taz | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 25. toukokuuta 2009 02:44 |
| Haluan laatu eikä määrä ... | ashaiba | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 23. helmikuu 2008 14:13 |
| Jokainen käyttää laadun vaihtoehto firefox / ooppera? | Buchanan | Web-selaimet ja FTP Clients | 6 | 17th Feb 2008 04:36 |
| Thread Tools | |
| |