![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kan iemand mij vertellen van de kwaliteit van een 1.3 megapixel camera op een mobiel? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 1,3 megapixel is vrij laag, niet veel zou ik zeggen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ook de lenzen wordt waarschijnlijk slecht, vergeleken met een digi-cam.
| |||
| |||
| In feite had ik een 1.3 op mijn oude Nokia 6200, het was onbruikbaar, zelfs bij goede verlichting. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, 1.3MP is van slechte kwaliteit op een digitale camera, dus 1.3MP zal worden verschrikkelijke op een telefoon, in het algemeen, een telefoon-camera zal worden slechtere kwaliteit zijn dan een digitale camera met dezelfde resolutie (MP).
| |||
| |||
| Nu: Als je een camera van 1.3 Mp op een mobiele telefoon die u certunatly niet verwachten ter vervanging van die camera van de cel een echte camera van een echt speciale camera. Daarmee bedoel ik: de kwaliteit is slecht, meer geluid is toegevoegd aan de foto, de afmetingen van de foto is lager (1280x1024). Maar in sommige omstandigheden (bijvoorbeeld: meer licht) bent u in staat om duidelijk te maken foto's. Dus, als je een camera op de echte foto's: een echte camera. Als u nodig hebt om enkele instant foto en de kwaliteit is niet zo belangrijk voor je, ik denk dat je de camera bevestigd aan de telefoon echt nuttig. |
|
| |||
| |||
| Het is heel leuk voor mij dat mensen verwachten dat hun telefoon daadwerkelijk nemen echt goede foto's, het is nog steeds een telefoon. |
|
| |||
| |||
| Very true jill maar sommige van deze telefoons kosten honderden en honderden mensen gewoon niet realiseren als ze vrij komen op een overeenkomst, zijn zij nog steeds dure onderdelen te vervangen en tevens voor dat geld moeten zij een goede kwaliteit foto. |