mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Kan jeg indsætte en ny Grafik / video-kort i min bærbar?

Reply

Thread Tools
Old 11 november 2007, 14:27
Ny Medlem Gruppen

Default Kan jeg indsætte en ny Grafik / video-kort i min bærbar?

Basicially jeg nødt til at opgradere min video grafikkort og min far sagde, hvis en bærbar din stak med det, du ikke kan tilpasse det med nye dele?
Old 11 November 2007, 14:45
Ny Medlem Gruppen

Default Kan jeg indsætte en ny Grafik / video-kort i min bærbar?

Hey, dnt regne med, hvad dine fædre sagde. kan du opgradere visse dele af en bærbar computer, men kun hvis du ved hvad din forbindelse er bedst at overlade til en proffesional at være ohnest
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Jeg har brug for hjælp om at udskille de bedste video-kort til min bærbare computer. Jorge Luis Laptops, Mobiles & PDA'er 1 24. maj 2009 05:36
Video Card RAM - laptop skærmkort sutte elioenai Grafikkort & Monitors 3 15 marts 2009 14:49
Kan jeg tilføje et video kort til en bærbar? Chainsman Grafikkort & Monitors 3 8 november 2008 10:07
Upgrade Laptop Video Card? Xao Laptops, Mobiles & PDA'er 7 15 januar 2008 15:09
Ny Laptop + grafikkort Bowsey Laptops, Mobiles & PDA'er 5 27 november 2007 12:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.