![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har en EasyNote Packard Bell Laptop 512 RAM 40 Gig Harddisk. For nylig mit CD / DVD stoppet arbejder for eller anden mærkelig grund. Når jeg inputted nogen CD i drevet lyset blev stadig kommer på, men intet at få samlet op. Jeg gik på BIOS at trykke på F2. Her bemærkede jeg, at CD / DVD havde været "Disaled". Hvad skyldes dette til at ske, jeg har ikke et fingerpeg. Jeg forsøgte at søge efter en mulighed for mig at "aktivere" dette, men var ikke i stand til at gøre det. Min BOIS læse følgende. INSYDE SOFTWARE SCU. Så har 4 option Start Up / Chipset / boot / Afslut. Selv om jeg prøver at klikke på for enhver mulighed der er ingen måde at muliggøre dette. Den anden mulighed jeg har er F8, men dette er den mulighed fra "Boot fra cd". Please help. |
|
| |||
| |||
| Ked af det format. dont kende hvad sker der |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Undlad at starte en anden tråd om det samme problem, tak.
| |||
| |||
| hi mate. I'm sorry for startet en anden tråd til det samme. Grunden til, at jeg gjorde det var fordi jeg bemærket tråden var blevet flyttet, og også bemærket, at det ikke var klart på alle som jeg kopiere og indsat det. Sorry for that.Thanks Ash |
|
| |||
| |||
| Intet problem, faste første post. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at nulstille BIOS, ved hjælp af jumper på bundkortet, eller hvis du har ingen manual, for at identificere jumper indstillinger, skal du fjerne magt føre til PC og fjern FMO'er batteriet og lade det ud i flere timer (natten over, hvis du kan). Derefter skal du udskifte batteriet og magt op. Hvis BIOS har nulstillet succes, vil det bede dig om at indtaste dato og tid.
| |||
| |||
| hi mate, tak for dit svar. Jeg er lidt scepticle med at åbne den bærbare computer som jeg ikke føler sig så sikker på. Er der noget andet, som jeg kunne prøve i bios eller noget. Tak. Aske |
|
| |||
| |||
| For at aktivere dit drev gå tilbage til din BIOS-indstillinger og navigere til den korrekte kategori og fremhæve den funktion, du vil aktivere, og tryk på "Enter". Et udvalg boks vil poppe op og du bruge piletasterne til at aktivere / deaktivere den som du ønsker det. Hit "ind igen for at gøre dit valg og forlade BIOS at gemme dine ændringer. Hvis det er det eneste problem med det drev dette skulle ordne det. |
|
| |||
| |||
| Der er normalt en BIOS mulighed for at nulstille alle indstillingerne til deres standardværdier. Jeg tvivler på, at du kan "klikkes på" eventuelle optioner.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |