![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei minulla on EasyNote Packard Bell Laptop 512 RAM 40 Gig Hard Drive. Aivan äskettäin minun CD / DVD lakanneet toimimasta jostain kumman syystä. Kun inputted kaikki CD-aseman valossa oli vielä tulossa, mutta mitään ei saada piristyi. Olen sitten BIOS painamalla F2. Tässä olen huomannut, että CD / DVD oli "Disaled". Mikä aiheutti tämän tapahtua Minulla ei ole hajuakaan. Olen yrittänyt etsiä vaihtoehto minut "enable", mutta ei voinut tehdä niin. Oma BOIS seuraava. INSYDE SOFTWARE SCU. Sitten on 4 vaihtoehtoa Start Up / Chipset / boot / Poistu. Vaikka yritän osoita mitään vaihtoehtoa ei ole mitään keinoa tämän mahdollistamiseksi. Toinen vaihtoehto on, F8, mutta tämä on vaihtoehto "Boot CD". Ole hyvä ja auta. |
|
| |||
| |||
| Sorry about the muodossa. dont tiedä, mitä tapahtuu |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Älä aloita toisen säikeen on sama ongelma, kiitos.
| |||
| |||
| hi mate. Olen pahoillani aloitti toisen lankojen sama. Syy miksi tein niin oli, koska olen huomannut, lanka oli siirretty ja myös huomannut, että se ei ollut selvää, kaikkea voin kopioida ja liittää sen. Sorry for that.Thanks Ash |
|
| |||
| |||
| Ei ongelmaa, joka on vahvistettu ensimmäinen viesti. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile nollaamalla bios käyttäen hyppääjä on emolevyn, tai jos sinulla ei ole manuaalivaihteisto, tunnistaa neulepusero asetukset, poista valta johtaa tietokoneen ja poistaa CMOS akku ja jätä se pois usean tunnin ajaksi (yön yli, jos voit). Sitten vaihda akku ja teho enintään. Jos bios on nollattu onnistuneesti, se pyytää sinua tallentamaan Päivämäärä ja kellonaika.
| |||
| |||
| hi mate, kiitos vastauksesta. Olen hieman scepticle avaa kannettavan tietokoneen, koska en usko niin luottavainen. Onko mitään muuta voisin yrittää vuonna bios tai jotain. Kiitos. Ash |
|
| |||
| |||
| Ota käyttöön asemat mennä takaisin BIOS asetuksia ja navigoida asianmukaisen luokan ja korostaa toiminnon haluat ENABLE ja paina "Enter". Valikoima laatikko pop ja voit käyttää nuolinäppäimiä ENABLE / DISABLE sitä haluatte. Hit "kirjoittaa kerran tehdä valintasi ja poistu BIOS tallentamatta muutoksia. Jos tämä ei ole ainoa ongelma, joka ajaa tämän pitäisi korjata. |
|
| |||
| |||
| Siellä on yleensä BIOS mahdollisuus nollata kaikki asetukset oletusasetuksiin. Epäilen, jos voit "klikkaa" mitään vaihtoehtoja.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kiintolevy Virhe käynnistyskansiosta - "Disk Error" "Paina mitä tahansa näppäintä uudelleen" | ashaiba | Rautatavaran Chat | 6 | 13th Mar 2009 15:56 |
| Voiko "Office 95" työtä "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23. helmikuu 2009 17:01 |
| "Compenent" MSINET.OCX "tai sen riippuvuudet ole rekisteröity oikein: af | ashprice01 | General Software Chat | 1 | 19. marraskuu 2008 08:01 |
| Läppäri ei käynnistymässä, "syntaksia" tai "disk error". | aechain | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 24th Jan 2008 15:45 |
| ", jossa kannettava tietokone minun pitäisi ostaa, Buchanan?", "er, I'll katson ympärilleni" | Buchanan | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 15 | 12. marraskuu 2007 11:29 |
| Thread Tools | |
| |