mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Cant indtaste BIOS at geninstallere fordi det anmoder om pw før boot

Reply

Thread Tools
Old 9. sep 2007, 03:33
Ny Medlem Gruppen

Default Cant indtaste BIOS at geninstallere fordi det anmoder om pw før boot

ok så et familiemedlem ville have mig til at fastsætte en laptop, jeg tog et kig, og et rod. Jeg ønsker bare at geninstallere hele OS, bortset fra, at der synes ikke at være nogen måde at ved boot op.

hvad jeg mener er, når jeg tænder pc'en den første ting, jeg ser det en sort skærm med teksten "Password:". Det finder jeg mærkeligt fordi ive aldrig set før. hvis nogen ved, hvorfor eller hvordan du kan få det ud, som sandsynligvis ville hjælpe meget.

næste efter indtastning af pw, det går staight til opstart af Windows XP. Jeg push F2, F8, Del, og hver anden knap, jeg kan være, før jeg går til at starte op. jeg dont forstå, hvorfor det cant indtaste setup.

men ultimatly hvad jeg vil gøre, er blot omformatere. jeg dont tror, jeg har disken, der fulgte med pc'en, så er der en måde at få det samme fra bootdisc.com eller lignende. eller måske via pc'en mens vinduer, er der en måde?.

hvad jeg ville forsøge at gøre, hvis sucessful med at få pc'en til at starte op fra cd, var at bruge en fra en anden pc. sin Windows XP Media Center, men jeg troede det bedre end ingenting. så er, at grunden til, at det isnt workig, fordi im benytter en anden pc's opsving disk? hvis jeg satte inkluderet en vil det genkende det, og lige arbejde?

im benytter en Toshiba Satellite bærbare Pentium4 m. hvis du har brug for den model antal Jeg kan skrive det. Jeg har også en stucker på laptops bunden med XP Home Edition sticer.

denne pc er sådan noget rod, det har ligesom 20 forskellige netværksforbindelsesindstillingerne i 4 forskellige lande og kram fra everywhrere ... sin sooooo langsomt!

og også synd for det lange indlæg
Old 9. sep 2007, 06:27
Ny Medlem Gruppen

så ingen ved, hvorfor jeg er nødt til at skrive en adgangskode, før bootup?
Old 9. sep 2007, 09:24
Medlem Gruppen

forsøge at fjerne batteriet derefter tager 3V batteri fra bundkortet ANF forlader for sige 10 eller 20 minutter?
Old 9. sep 2007, 10:06
Administrator Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af mrrohan View Post
så ingen ved, hvorfor jeg er nødt til at skrive en adgangskode, før bootup?

Det er fordi nogen har lagt adgangskodebeskyttelse på hele maskinen.

Denne type af adgangskode er ikke at forveksle med en BIOS-adgangskode.

Det kan kun blive nulstillet af en producent eller ved at bytte om på hele bundkortet.

Så dybest set, medmindre du indtaster den korrekte adgangskode maskinen er fuldstændig nytteløs.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 9. sep 2007, 10:16
Redaktør Gruppen

Guys læse hele posten. De er ikke forsøger at omgå adgangskode.

Citat:
næste efter indtastning af pw, det går staight til opstart af Windows XP. Jeg push F2, F8, Del, og hver anden knap, jeg kan være, før jeg går til at starte op. jeg dont forstå, hvorfor det cant indtaste setup.
Du skal medbringe et gyldigt XP-cd'en. Hvis ikke så, så længe alt fungerer OK så bare starte med at afinstallere everythin du ikke ønsker.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Disk Boot Manglende, Indsæt System Disk og tryk Enter joebeaven Drives & flytbare medier 10 18 marts 2009 17:39
Net use plejer lad mig indtaste adgangskoder CodeFreakC General Software Chat 2 22 august 2008 03:43
Alle må træde! Cambiker Fællesskabet News & Chat 8 14 februar 2008 00:08
650i SLI bord plejer boot bios ....? ghn22 CPU, bundkort og RAM 1 23 juni 2007 02:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.