![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ok niin perheenjäsenenä halusi minun vahvistaa kannettava tietokone, otin katsoa, ja sen sekaisin. Haluan vain asentaa koko OS, paitsi ei näytä olevan tapa aikana käynnistyä. mitä tarkoitan, kun i päälle pc ensimmäinen asia mielestäni musta ruutu jossa on teksti "password:". Minusta se on outoa, koska ive koskaan nähnyt, että ennen. jos joku tietää, miksi ja miten saada se pois, että olisi todennäköisesti auttaa paljon. Seuraavan aloittamisen jälkeen pw, se menee staight että käynnistetään Windows XP: ssä. i push F2, F8, Del, ja joka toinen painike i mahtuu ennen i menee käynnistyä. i dont ymmärrä, miksi se kallistuksen syöttää asetukset. mutta ultimatly mitä haluan tehdä, on vain uudelleen. i dont ajatella Olen levyn mukana tulleesta PC, joten on olemassa tapa saada niin kuin siitä bootdisc.com tai mitään sellaista. tai ehkä kautta pc aikana ikkunat, on olemassa tapa?. mitä aioin yrittää tehdä, jos sucessful saamaan kpl käynnistää cd, oli käyttää yhtä toisesta st. sen Windows XP Media Center, mutta ajattelin sen parempi kuin ei mitään. niin on, että miksi se isnt workig, koska im käyttämällä eri pc elvyttämiseksi levy? jos i asettaa kuului yksi se tunnistaa sen ja vain työtä? im käyttäen Toshiba Satellite Notebook Pentium4 m. jos tarvitset mallin numero i voi kirjoittaa sitä. Minulla on myös stucker annetun läppäreissä pohja XP Home Edition sticer. tämä pc on niin sotkusta, se on kuin 20 eri verkkoyhteysasetuksia 4 eri maissa ja kamaa alkaen everywhrere ... sen sooooo hitaasti! ja myös pahoillani pitkällä post |
|
| |||
| |||
| niin kukaan ei tiedä, miksi minun on annettava salasana ennen käynnistyskansiosta? |
|
| |||
| |||
| Yritän ottaa akku sitten ottaa 3V akku emolevyn ANF lähtevät sanoa, 10 tai 20 minuuttia? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Se johtuu siitä, että joku on tehnyt salasana suojaa koko koneen. Tämän tyyppinen salasanaa ei pidä sekoittaa BIOS salasana. Se voidaan palauttaa, jonka valmistaja tai vaihtaa koko emolevy. Joten periaatteessa, jos et kirjoita oikea salasana kone on täysin hyödytön. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Guys lukea koko postitse. Ne eivät ole yrittää ohittaa salasanan. Quote:
|