mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Cant voer BIOS opnieuw te installeren, omdat het vraagt om pw voor boot

Reply

Thread Tools
Old 9e sep 2007, 03:33
Nieuw Lid Fractie

ok dus een familielid wilde me vast te stellen een laptop, Ik nam een kijkje, en zijn een puinhoop. Ik wil opnieuw de volledige OS, behalve lijkt er geen manier om tijdens het opstarten.

Wat ik bedoel is als ik weer op de PC het eerste wat ik zie een zwart scherm met de tekst "wachtwoord:". Ik vind dat vreemd omdat ive nooit gezien dat vóór. Als iemand weet waarom of hoe je het eraf zou dat waarschijnlijk een grote hulp.

Volgende nadat u de PW, gaat staight van het opstarten van Windows XP. Ik duw F2, F8, Del, en elke andere knop Ik kan passen voordat ik naar opstarten. i dont begrijpen waarom het verkanting in de instelmodus.

maar ultimatly wat ik wil doen is gewoon opnieuw. i dont think I hebben de schijf die bij de pc, dus is er een manier om het zo uit bootdisc.com of iets dergelijks. of misschien via de pc, terwijl op de ramen, is er een manier?.

wat ik zou gaan proberen te doen, als succesvolle in het verkrijgen van de pc op te starten vanaf cd, is een gebruik uit een andere pc. haar Windows XP Media Center, maar ik dacht dat het beter dan niets. zo is dat de reden waarom zij isnt workig, omdat im met een andere pc's herstel schijf? als ik de meegeleverde een zal het herkennen en gewoon zijn werk?

IM met behulp van een Toshiba Satellite notebook Pentium4 m. als u het modelnummer Ik kan schrijven. Ik heb ook een stucker op de laptops bodem met de XP Home Edition sticer.

deze pc is een puinhoop, het is net als 20 verschillende instellingen voor netwerkverbindingen voor 4 verschillende landen en spullen uit everywhrere ... zijn sooooo traag!

en ook sorry voor de lange post
Old 9e sep 2007, 06:27
Nieuw Lid Fractie

zodat niemand weet waarom heb ik een wachtwoord in te voeren vóór het opstarten?
Old 9e sep 2007, 09:24
Lid Fractie

Probeer het afsluiten van de batterij vervolgens het nemen van de 3V batterij van het moederbord ANF verlaten voor bijvoorbeeld 10 of 20 minuten?
Old 9e sep 2007, 10:06
Administrator Group

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrrohan View Post
zodat niemand weet waarom heb ik een wachtwoord in te voeren vóór het opstarten?

Het is omdat iemand heeft wachtwoord beveiliging op de hele machine.

Dit type wachtwoord is niet te verwarren met een BIOS wachtwoord.

Het kan alleen worden gereset door een fabrikant of door ruilt het hele moederbord.

Dus eigenlijk, tenzij u het juiste wachtwoord van de machine is volledig nutteloos.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 9e sep 2007, 10:16
Moderator Groep

Jongens lees het hele bericht. Ze zijn niet proberen te omzeilen van het wachtwoord.

Citaat:
Volgende nadat u de PW, gaat staight van het opstarten van Windows XP. Ik duw F2, F8, Del, en elke andere knop Ik kan passen voordat ik naar opstarten. i dont begrijpen waarom het verkanting in de instelmodus.
U moet een geldige XP-cd. Zo niet dan zolang alles goed werkt dan gewoon beginnen met het verwijderen van everythin je niet wilt.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.