![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ok dus een familielid wilde me vast te stellen een laptop, Ik nam een kijkje, en zijn een puinhoop. Ik wil opnieuw de volledige OS, behalve lijkt er geen manier om tijdens het opstarten. Wat ik bedoel is als ik weer op de PC het eerste wat ik zie een zwart scherm met de tekst "wachtwoord:". Ik vind dat vreemd omdat ive nooit gezien dat vóór. Als iemand weet waarom of hoe je het eraf zou dat waarschijnlijk een grote hulp. Volgende nadat u de PW, gaat staight van het opstarten van Windows XP. Ik duw F2, F8, Del, en elke andere knop Ik kan passen voordat ik naar opstarten. i dont begrijpen waarom het verkanting in de instelmodus. maar ultimatly wat ik wil doen is gewoon opnieuw. i dont think I hebben de schijf die bij de pc, dus is er een manier om het zo uit bootdisc.com of iets dergelijks. of misschien via de pc, terwijl op de ramen, is er een manier?. wat ik zou gaan proberen te doen, als succesvolle in het verkrijgen van de pc op te starten vanaf cd, is een gebruik uit een andere pc. haar Windows XP Media Center, maar ik dacht dat het beter dan niets. zo is dat de reden waarom zij isnt workig, omdat im met een andere pc's herstel schijf? als ik de meegeleverde een zal het herkennen en gewoon zijn werk? IM met behulp van een Toshiba Satellite notebook Pentium4 m. als u het modelnummer Ik kan schrijven. Ik heb ook een stucker op de laptops bodem met de XP Home Edition sticer. deze pc is een puinhoop, het is net als 20 verschillende instellingen voor netwerkverbindingen voor 4 verschillende landen en spullen uit everywhrere ... zijn sooooo traag! en ook sorry voor de lange post |
|
| |||
| |||
| zodat niemand weet waarom heb ik een wachtwoord in te voeren vóór het opstarten? |
|
| |||
| |||
| Probeer het afsluiten van de batterij vervolgens het nemen van de 3V batterij van het moederbord ANF verlaten voor bijvoorbeeld 10 of 20 minuten? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Het is omdat iemand heeft wachtwoord beveiliging op de hele machine. Dit type wachtwoord is niet te verwarren met een BIOS wachtwoord. Het kan alleen worden gereset door een fabrikant of door ruilt het hele moederbord. Dus eigenlijk, tenzij u het juiste wachtwoord van de machine is volledig nutteloos. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Jongens lees het hele bericht. Ze zijn niet proberen te omzeilen van het wachtwoord. Citaat:
|