Cant angir BIOS å reinstallere fordi den ber om pw før oppstart ok så et familiemedlem ønsket meg å fikse en laptop, jeg tok en titt, og rotete. Jeg vil bare installere hele OS, med unntak synes det å være noen vei under boot up.
hva jeg mener når jeg slår på PC-Det første jeg ser det en svart skjerm med teksten "Passord:". Jeg finner det merkelig fordi Ive aldri sett det før. hvis noen vet hvorfor eller hvordan du får det av det vil trolig hjelpe mye.
neste etter angi pw, den går staight å starte Windows XP. i push F2, F8, Del, og hver annen knapp jeg kan få plass før jeg går å starte på nytt. jeg dont vite hvorfor det skrånende angi oppsett.
men ultimatly hva jeg vil gjøre, er å bare formatere. jeg dont overveie Jeg har platen som fulgte med PCen, så er det en måte å få det som fra bootdisc.com eller noe sånt. eller kanskje gjennom pc mens på Windows, er det en måte?.
hva jeg skulle prøve å gjøre, hvis det vellykkede i å få PCen til å starte fra CD, ble bruk en fra en annen PC. sine Windows XP Media Center, men jeg trodde det bedre enn ingenting. det er at hvorfor det isnt workig fordi im bruker en annen PC's utvinning plate? hvis jeg sette inkludert en vil det gjenkjenner det og bare fungere?
im bruker en toshiba satellitt bærbare Pentium4 m. Hvis du trenger modellnummeret Jeg kan skrive det. Jeg har også en stucker på laptopper nederst med XP Home Edition sticer.
Denne PCen er så rotete, er det gjerne 20 forskjellige nettverk tilkoblingsinnstillinger for 4 forskjellige land og sånt fra everywhrere ... dens sooooo slow!
og beklager det lange innlegget |