![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej alle, jeg har en ven som har en Acer Travelmate 244LM laptop. Dets temmelig gammel og stadig fungerer godt. Jeg vil gøre nogle opgraderinger på den for ham i næste uge i form af RAM og HDD. I denne laptop er det muligt at ændre CPU for og jeg spørger mig selv, hvis det er værd at gøre det for ham, eller om det vil skabe flere problemer end det løser. Modellen har en Celeron 2.6Ghz CPU (Socket 478) på nuværende tidspunkt. Jeg søger at opgradere den til en Pentium 4 2.6Ghz (socket 478) eller højere. Jeg planlægger at bruge en Northwood chip som jeg har fået at vide, at Prescot chips genererer mere varme. Er det muligt / værd besværet? Er der sandsynlighed for at være varme emner? Han er ikke til at få en anden bærbar indtil dette en dør, så er det simpelthen om at gøre dette en lidt hurtigere for ham. Han bruger den primært til interenet, film, musik og et par gamle spil. Enhver hjælp på dette ville være værdsat. Mange tak.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil ikke genere opgradering af CPU, måske bare opgradere RAM ville nok
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har aldrig rigtig troede opgradering af CPU på bærbare computere blev endda muligt.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor meget RAM har det, hvis det er lig med eller mindre end 512 MB derefter opgradering, der vil blive meget lettere og gøre meget mere af en forskel.
| |||
| |||
| Han i øjeblikket kun har 512 MB RAM, så jeg skal sætte i en anden 512MB. Jeg troede muligvis opgradere processoren også som gør det lidt hurtigere, men måske den ydeevne gevinst, vil ikke være værd besværet det ville tage at få den og lægge den i. Jeg mener, hvis jeg kunne opgradere ham til en hurtigere CPU kan det være værd, men så ville jeg være bekymret over den øgede varme, der produceres. Jeg tror, jeg må bare lade det blive ved en RAM og HDD opgraderingen. |
|
| |||
| |||
| hver Celeron havde jeg aldrig haft ret socket at opgradere til en pentium.my satsning, hvis det gjorde Jive w / resten af chipset, ville det dobbelte i ydelse, når multi-opgaver for sikker! |
|
| |||
| |||
| Er det virkelig værd hastle, 'cos I wouldnt have troet det gøre en stor forskel. ændre en bærbar processor er normalt en smerte for at sige det mildt, men hey, måske er der nogle bærbare computere, der er en smule nemmere. som andre mennesker har sagt, 1 eller 2 GB ram vil have en langt større forskel på hastighed, især hvis du bruger den højeste hastighed ram, at bestyrelsen kan tage. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Netbook Gaming Performance? Med Intel Atom 1.6GHz (HT), 1GB DDR2 RAM og GMA 950 | anthonyla65 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 9 marts 2009 11:35 |
| Hvor farligt er det at overclock min Celeron D | Masoud S | CPU, bundkort og RAM | 9 | 23 februar 2009 06:06 |
| Intel Celeron M overophedning? | anthonyla65 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 10 | 28 oktober 2008 06:52 |
| 70C på Overclock 2.30GHZ Celeron at 3.06GHZ | anthonyla65 | CPU, bundkort og RAM | 2 | 4 august 2008 13:05 |
| AMD 5000 + 2.6ghz | fman | CPU, bundkort og RAM | 4 | 12 marts 2008 16:30 |
| Thread Tools | |
| |