![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei kaikki, minulla on ystävä, joka on Acer Travelmate 244LM kannettava tietokone. Sen melko vanhoja ja edelleen toimii hyvin. Aion tehdä joitakin päivityksiä sitä hänelle ensi viikolla kannalta RAM ja HDD. Tässä kannettava tietokone on mahdollista vaihtaa CPU liian ja ihmettelen, jos se on syytä tehdä sen hänen vai onko se aiheuttaa enemmän ongelmia kuin ratkaisee. Malli on Celeron 2.6Ghz CPU (socket 478) tällä hetkellä. Olen katsot päivitystä sen Pentium 4 2.6Ghz (socket 478) tai korkeampi. Olen suunnittelun avulla Northwood siru kuten olen kuullut, että Prescot sirut tuottavat enemmän lämpöä. Onko tämä mahdollista / arvoinen hässäkkä? Onko todennäköistä, että lämpö kysymyksiä? Hän ei aio saada toista tietokonetta, kunnes tämä kuolee, niin tämä on yksinkertaisesti siitä, että tämä hieman nopeammin hänelle. Hän käyttää sitä pääasiassa interenet, elokuvia, musiikkia ja muutamia vanhoja pelejä. Kaikki apu on tämä olisi arvostettu. Monet kiitokset.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En halua vaivata päivitystä suorittimen, ehkä vain parantamalla RAM riittää
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole koskaan oikeastaan ajatellut päivitystä suoritintehon on läppäreissä oli vielä mahdollista.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuinka paljon RAM-muistia on sillä, jos se on yhtä suuri tai pienempi kuin 512 Mt sitten päivitystä, että on paljon helpompaa ja tehdä paljon enemmän aikaan.
| |||
| |||
| Hän tällä hetkellä on vain 512 Mt RAM-muistia niin aion laittaa toiseen 512MB. Ajattelin mahdollisesti parantaminen prosessori liian tekevät siitä hieman nopeammin, mutta ehkä suorituskykyä voitto ei arvoinen hässäkkä se ottaisi saada se ja laita se tuumaa mielestäni jos voisin päivittää häntä nopeampi CPU voi olla sen arvoinen, mutta sitten olin olla huolissaan kasvoi tuotettu lämpö. Mielestäni voin vain jättää se on RAM ja HDD päivitykseen. |
|
| |||
| |||
| joka Celeron En ollut koskaan ollut oikeus pistorasiaan päivittää joka pentium.my veto, jos se ei jive w / muualla piirisarja, se kaksinkertaistuu suorituskykyä, kun usean delegointi varmasti! |
|
| |||
| |||
| onko se tosiaan kannattaa hastle, 'cos i wouldnt katsoimme tehdä valtavan määrän ero. muuttuviin kannettavan prosessori on yleensä kipu liioittelematta, mutta hei, ehkä on joitakin kannettavat tietokoneet, jotka ovat hieman helpompaa. kuten muut ovat sanoneet, 1 tai 2 Gt RAM-muistia on paljon suurempi ero nopeudessa, varsinkin jos käytät suurin nopeus ram, että hallitus voi toteuttaa. |