![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvilken farve notebook her er den smukkeste? http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=10551&storeId=10151&lang Id =- 1 & categoryId = 8198552921644586398 & parentCategoryId = 16154 Jeg er en Freshman i High School. Jeg har lige fået min betænkning kortet og min far er at få mig en bærbar computer til julen omkring $ 700 - $ 900 rækkevidde. Jeg kan godt lide designet på den nye Sony Vaio CS serie, men jeg kan ikke beslutte, om den farve. Jeg vil gerne komme lyserød, men det man ser næsten som en Barbie computer. Jeg var tænker på enkle hvide eller klassiske sorte, men jeg ved det ikke. Bestemt ikke brun. Hvad synes du om rød? PLEASE STEM! Lyserød Sort Hvid Rød Tak! ;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit link ikke virker, men jeg kontrolleret dem på NewEgg. Den røde og pink er langt fra subtile, jeg tror, de hvide er det bedste. Jeg kan ikke se meget af en grund til at bruge $ 1k eller det på en bærbar computer, der har en opløsning på 1280 x 800, men, du betaler for en processor,'s overmandede for de fleste opgaver i den bærbare computer vil gøre. Personligt er jeg vil hellere få noget som Samsung NC10 (eller en anden Netbook, de alle udfører og ser fremragende), der er meget mere kompakt og har en længere batterilevetid, især hvis du ikke ønsker at stå i nærheden af en stikkontakt, hvis du nogensinde bruge den til at tage noter eller arbejde med ting der. Det vil også være halvdelen af den vægt - rygsække, etc er tunge nok.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Link fast.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil sandsynligvis gå med den sorte, men være opmærksom på, at skinnende = fingeraftryk.
| |||
| |||
| Sort disse dage ser bedst Jeg tror, glat, ren, moderne. Overordnet er det virkelig ned til personlige præferencer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| Har jeg ikke sortere den? ooooppppss. |
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ricoh CL4000DN perforeret Color Line | TheDihDah | Digital Imaging & Printere | 0 | 9 juni 2009 12:35 |
| Farveskift på den ene Monitor | kharlitos | Grafikkort & Monitors | 1 | 3 juni 2009 14:31 |
| Ændre farven på objekter i photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 2 | 2 december 2008 16:55 |
| HP Color LaserJet 3500n | robina80 | Digital Imaging & Printere | 4 | 13 marts 2008 11:47 |
| Er der en måde at programmere din egen Fremhævning farven i Mic | andrewanimation | Office Suites & Applications | 6 | 19 januar 2008 18:25 |
| Thread Tools | |
| |