![]() |
|
| |||
| |||
| Welke kleur notebook is de mooiste? http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=10551&storeId=10151&lang id =- 1 & Categorienummer = 8198552921644586398 & parentCategoryId = 16154 Ik ben een eerstejaars in High School. Ik heb mijn verslag kaart en mijn vader komt me een laptop voor Kerstmis rond de $ 700 - $ 900 range. Ik ben dol op het ontwerp van deze nieuwe Sony Vaio CS-reeks, maar ik kan niet beslissen over de kleur. I'd like to get roze, maar dit ziet er bijna als een Barbie-computer. Ik zat te denken over eenvoudig wit of klassiek zwart, maar ik weet het niet. Zeker niet bruin. Wat denkt u van rood? PLEASE VOTE! Roze Zwart Wit Rood THANKS! ;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uw link niet werkt, maar ik heb ze uit op NewEgg. De rode en roze zijn verre van subtiel, ik denk dat het wit is de beste. Ik zie niet echt een reden om aan te besteden $ 1k of zo op een laptop met een res van 1280 x 800, maar u betaalt voor een processor die de overpowered voor de meeste taken van de laptop zou doen. Persoonlijk heb ik liever iets als de Samsung NC10 (of een ander netbook, ze allemaal uitvoeren en kijken uitstekend) dat is veel compacter en heeft een langere levensduur van de batterij, zeker als je niet wilt worden geplakt buurt van een stopcontact als u steeds gebruiken om aantekeningen of werkzaamheden op het spul daar. Zij zullen ook de helft van het gewicht - rugzakken, etc zijn zwaar genoeg.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Link vastgesteld.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou waarschijnlijk gaan met de zwarte, maar weet dat glanzende = vingerafdrukken.
| |||
| |||
| Zwarte deze dagen ziet er best denk ik, glad, schoon, modern. Over het algemeen is het nu echt omlaag naar persoonlijke voorkeur. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| Heb ik niet sorteren? ooooppppss. |
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ricoh CL4000DN geperforeerde kleur lijn | TheDihDah | Digital Imaging & Printers | 0 | De 9 juni 2009 12:35 |
| Verander de kleur op een monitor | kharlitos | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | De 3 juni 2009 14:31 |
| Het veranderen van de kleur van objecten in photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 2 | 2nd Dec 2008 16:55 |
| HP Color LaserJet 3500n | robina80 | Digital Imaging & Printers | 4 | 13 mrt 2008 11:47 |
| Is er een manier om eigen Highlighting kleur in Mic | andrewanimation | Office Suites & Toepassingen | 6 | 19 Jan 2008 18:25 |
| Thread Tools | |
| |