![]() |
|
| |||
| |||
| Hvilken farge bærbare her er de peneste? http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=10551&storeId=10151&lang Id =- 1 & categoryId = 8198552921644586398 & parentCategoryId = 16154 Jeg er en Freshman i High School. Jeg fikk min rapport kort og faren min er å få meg en laptop til jul rundt $ 700 - $ 900 serien. Jeg liker utformingen av denne nye Sony Vaio CS-serien, men jeg kan ikke bestemme fargen. Jeg vil gjerne få rosa, men man ser nesten ut som en Barbie datamaskinen. Jeg tenkte på enkle hvite eller klassisk svart, men jeg vet ikke. Definitivt ikke brunt. Hva synes du om rød? VENNLIGST Stem! Rosa Svart Hvit Rød THANKS! ;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Koblingen fungerer ikke, men jeg sjekket dem ut på NewEgg. De røde og den rosa er langt fra subtile, tror jeg det hvite er de beste. Jeg ser ikke mye av en grunn til å tilbringe $ 1K eller så på en bærbar datamaskin som har en oppløsning på 1280 x 800, men du betaler for en prosessor som er overmannet for de fleste oppgaver laptop ville gjøre. Personlig, jeg vil heller få noe som Samsung NC10 (eller en annen netbook, de utfører og ser utmerket) som er mye mer kompakt og har en lengre batterilevetid, spesielt hvis du ikke ønsker å bli sittende fast i nærheten av en stikkontakt hvis du noensinne bruke den til å ta notater eller arbeid på ting der. Det vil også være halve vekten - ryggsekker, osv. er tunge nok.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Link fikset.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil trolig gå med den svarte, men vær oppmerksom på at blanke = fingeravtrykk.
| |||
| |||
| Black disse dager ser best tror jeg, glatt, rent, moderne. Totalt det er virkelig ned til personlige preferanser. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| Sa jeg ikke sortere det? ooooppppss. |
|
| |||
| |||
|