![]() |
|
| |||
| |||
| Vilken färg Debatt här är den vackraste? http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=10551&storeId=10151&lang Id =- 1 & categoryId = 8198552921644586398 & parentCategoryId = 16154 Jag är en Freshman i High School. Jag fick mitt betänkande kortet och min pappa är att få mig en bärbar dator till jul runt $ 700 - $ 900 rad. Jag gillar utformningen av denna nya Sony Vaio CS-serien, men jag kan inte besluta om färg. Jag skulle vilja få rosa, men man ser nästan som en Barbie dator. Jag tänkte på enkel vit eller klassiskt svart, men jag vet inte. Absolut inte brun. Vad tycker du om rött? TACK OMRÖSTNING! Rosa Svart Vit Röd TACK! ;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Din länk fungerar inte, men jag kollade dem på NewEgg. Den röda och rosa är långt ifrån subtil, jag tror att de vita är det bästa. Jag ser inte mycket av en anledning att spendera $ 1k eller så på en bärbar dator som har en upplösning på 1280 x 800, men du betalar för en processor som är overpowered för de flesta uppgifter som den bärbara datorn skulle göra. Personligen skulle jag hellre få något liknande Samsung NC10 (eller en annan netbook, alla gör och ser utmärkt) som är mycket mer kompakta och har en längre batteritid, speciellt om du inte vill fastna i närheten av en outlet om du någonsin använda det för att göra anteckningar eller arbete på sånt där. Det blir också en halv vikt - ryggsäckar, osv är tunga nog.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Länk fast.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle förmodligen gå med svart, men tänk på att blanka = fingeravtryck.
| |||
| |||
| Svart dag ser bäst tror jag, släta, rena och moderna. Sammantaget är det verkligen ner till personliga preferenser. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| Har jag inte sortera det? ooooppppss. |
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ricoh CL4000DN perforerade Color Line | TheDihDah | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 9 juni 2009 12:35 |
| Färgförändring på en bildskärm | kharlitos | Grafikkort & Skärmar | 1 | 3 juni 2009 14:31 |
| Byta färg på objekt i Photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 2 | 2 december 2008 16:55 |
| HP Color LaserJet 3500N | robina80 | Digital Imaging & Skrivare | 4 | 13 mars 2008 11:47 |
| Finns det något sätt att programmera din egen Highlighting färg i Mic | andrewanimation | Office Suites & Applications | 6 | 19 januari 2008 18:25 |
| Thread Tools | |
| |