mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Helt Lost! Behov Laptop og internettet Hjælp til Rejs Over søs!

Reply

Thread Tools
Old 26 juni 2009, 18:14
Ny Medlem Gruppen

Default Helt Lost! Behov Laptop og internettet Hjælp til Rejs Over søs!

Mit kaldenavn absolut beløb mig op. Jeg er så clueless om computere! Jeg har brug for din hjælp! Jeg vil være at tilbringe en måned i England begynder i slutningen af august. Lige nu er alt, hvad jeg har, er en Dell computer, og jeg bruger internettet til at tjekke min e-mail og lidt mere. Jeg virkelig ønsker at købe et af de mini laptops til min tur (de <$ 300 HP eller Dell versioner). Men jeg har så mange spørgsmål ... Nogle kan virke dumt og indlysende, men bære over med mig. Jeg virkelig am clueless

Hvis jeg køber sådan en bærbar computer, vil det være Internet udstyret? Hvis jeg skulle gå ind i en Wi-Fi hot spot, ville jeg have internet eller skal jeg til at betale et sted separat for at aktivere den på den bærbare computer, så den vil arbejde?

Jeg har flere venner, der har Verizon Wireless internet kort at få internet på deres laptops hvor Verizon har celle service. Ville at arbejde i England? Jeg spekulerer på, om det ville fungere på samme måde siden for mig at få celle tjeneste i England Jeg ville være nødt til at købe en form for international tjeneste for at kunne benytte signalet derovre ...? Eller er jeg misforståelse?

Endelig, hvad med Skype? Jeg har hørt gode ting om det, og efter at have kigget ind i den, forekommer det som en stor værdi og en fantastisk idé. Det ville være vidunderligt, hvis jeg kunne købe denne lille bærbare computer, og det tjener som min forbindelse til internettet og min midlertidige mobiltelefon, mens jeg er væk.

Så dybest set, jeg ønsker, at jeg kan købe den billige lille laptop og automatisk have internet og telefon service (via trådløse og skype). Men det er ikke så enkel.? Kan nogen hjælpe mig??? Tak så meget!
Old 26 juni 2009, 22:46
Redaktør Gruppen

Kig ind få Samsung NC10 eller Lenovo S10 til Netbook

Mange steder i Det Forenede Kongerige har gratis Wi-Fi hotspots, men du skal vente på en fra UK til korrekt svar, at en

Skype er en fantastisk idé, prisen for opkaldet er kun en fraktion af, at der fra en celle

Måske når du er i UK kan du hente en af 3G-pay as you go internet adaptere, så du ville have interwebz hvor nogensinde du gik

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 27 juni 2009, 02:03
Donor-Gruppen

Jep ..... de små Netbooks vil gøre jobbet pænt, bare sørg for, at en du køber har XP installeret, som nogle kommer pre-installeret med Linux.

Jeg har en PAYG Vodafone USB Modem Stick. Det er £ 39, som omfatter 1GB brugsmoenster .... efter at det er £ 15 for en 1GB top-up. Det fungerer i de fleste større byer, og hvor en Vodafone celle signalet er til rådighed, så medmindre du er ude i stokke, det burde virke fint. Den gode del med Vodafone er den TopUps dont løbe ud ved udgangen af den måned (som de fleste), så hvis du ikke bruger det, du ikke mister den. Det eneste, jeg ville sige, er ... disse er store til hverdagsbrug surfing / e-mails etc., men er ikke godt, hvis du vil bruge internettet meget. Når det er sagt, at ifølge Vodafone, siger de 1GB er godt for - 30 timer surfing, 650 e-mails og snesevis af downloads.
Check out Vodafones deal her .... Du kan afhente denne dongle i nogen Vodafone High Street shop, i Storbritannien, men det plejer arbejde uden for Det Forenede Kongerige.

Som for Skype / Voip tjek deres hjemmesider ..... Jeg bruger VOIP, når jeg er i USA, og det sparer mig en formue ..... 1p en min approx til telefonen Storbritannien. Hvis du beslutter dig for at gå til dette, er det bedst at afhente en USB Telefon håndsæt, som Messing med hovedtelefoner og mikrofon er lidt af en smerte.

Som nævnt nogle steder giver gratis WiFi, såsom McDonalds og visse pubber osv., men vi halter langt bagefter USA, og disse faciliteter er lidt spredt og mange steder, ikke gratis. Hoteller / Travelodge rip you off store tid.

HTH

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Problemer forbindelsesstrækninger 360 til bærbar computer til internettet, og LAN for pc til Laptop navnut Networking, Modemer & VoIP 24 12 april 2009 07:14
Lost internet på nettet dave2005 Networking, Modemer & VoIP 5 22 december 2007 12:55
Mine filer er et sted, men helt tabt. Please help spandy Windows-operativsystemer 4 13 oktober 2007 07:48
Program til helt tørre c-drev Cew27 Windows-operativsystemer 4 23. sep 2007 13:52
Laptop batteri mistet magten AlasTTTair Laptops, Mobiles & PDA'er 3 14 august 2007 02:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.