![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Oma näyttönimi ehdottoman summia minut. Olen niin clueless noin tietokoneet! Tarvitsen teidän apuanne! Aion olla menot kuukaudessa Englanti alkaa elokuun lopussa. Juuri nyt minulla on vain Dell työpöydällä ja voin käyttää Internetiä tarkistaa sähköposti ja vähän enemmän. En todellakaan halua ostaa yksi mini laptops minun matka (jäljempänä <$ 300 HP tai Dell-versiot). Mutta minulla on niin paljon kysymyksiä ... Jotkut voivat näyttää tyhmää ja itsestään selvältä, mutta kärsivällisiä. Olen todellakin olen clueless
Jos minun ostaa sellainen kannettava tietokone, se on internet varustettu? Jos minun pitäisi törmätä Wi-Fi huvittelupaikka, että minulla on Internet-tai joudunko maksamaan jonnekin erikseen aktivoida, että kannettavan tietokoneen niin, että se toimii? Minulla on useita ystäviä, jotka on Verizon Wireless internet-kortit, jotka saavat internet niiden läppäreissä kun Verizon on solu-palveluun. Olisi, että työn englanti? Minua mietityttää, jos se toimisi samalla tavalla, koska minulle saada solu palvelun Englannissa minun olisi ostaa jonkinlaista kansainvälistä palvelua voi käyttää signaalin tuolla ...? Vai olenko väärinkäsitys? Lopuksi, mitä Skype? Olen kuullut paljon asioita, ja sen jälkeen tutkimme, se näyttää hienolta arvo ja suuri ajatus. Olisi hienoa, jos voisin ostaa tämä pieni kannettava tietokone, ja se käyttää oman Internet-yhteyttä ja tilapäisen matkapuhelin, kun olen poissa. Joten periaatteessa, olen haluaa, että en voi ostaa tätä halpaa vähän kannettava tietokone automaattisesti Internet ja puhelin palvelu (langattomasti ja Skype). Mutta varmasti se ei ole niin yksinkertaista.? Voiko kukaan auttaa minua? Kiitos paljon! |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Katso saada Samsung NC10 tai Lenovo S10 varten netbook
Paljon paikkoja Yhdistyneessä kuningaskunnassa on maksuton Wi-Fi hot spots, mutta sinun pitäisi odottaa jonkun Yhdistyneestä kuningaskunnasta kunnolla vastata, että yksi Skype on hieno ajatus, ja sen hinta puhelun ovat vain Faction on, että solu Ehkä, kun Isossa-Britanniassa voit poimia yksi 3G maksaa käteisellä internet adapterit, jotta sinun olisi interwebz minne olet mennyt
Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Yep ..... pieni Netbooks tekee työtä mukavasti, Varmista vain yhden ostat on XP asennettuna, kuten jotkut tulevat esiasennettuna Linux.
Minulla on PAYG Vodafone USB Modem Stick. Se on £ 39, joka sisältää 1 Gt käyttö .... jälkeen, että se on £ 15, joka 1GB lisäsähköllä. Tämä toimii useimmissa suurissa kaupungeissa ja missä Vodafone solujen signaali on saatavilla, joten jos et ole esitetään landella, sen pitäisi toimia hyvin. Hyvä osan Vodafone on TopUps dont loppuvat lopussa kuukauden (kuten useimmat), joten jos dont käyttää sitä, te dont menettää sitä. Ainoa asia, mitä haluan sanoa on ... Nämä ovat hyvin jokapäiväiseen surfaavat / sähköpostit, jne., mutta ne eivät ole hyvä, jos aiot käyttää Internetiä paljon. Tämän sanottuani mukaan Vodafone, he sanovat 1GB on hyvä - 30 tuntia surfing, 650 sähköpostit ja kymmeniä latauksia. Check out Vodafones käsitellä tässä .... voit poimia tämän dongle joka Vodafone High Street shop, Isossa-Britanniassa, mutta se tapana työtä Yhdistyneen kuningaskunnan ulkopuolella. Kuten Skype / VoiP tarkistaa niiden verkkosivujen ..... Käytän VoiP, kun olen USA: ssa, ja se säästää minulta fortune ..... 1p yksi min n. puhelimeen Yhdistyneessä kuningaskunnassa. Jos päätät lähteä, se on paras poimia USB Puhelin luurin, kuten Messing kanssa kuulokkeet ja mikrofoni on hieman kipua. Kuten joissakin paikoissa tarjota ilmainen WiFi, kuten McDonalds ja tiettyjen pubeissa jne., mutta meidän jäädä paljon jäljessä Yhdysvaltoja ja nämä laitokset ovat hieman hajanaisia, ja monissa paikoissa, ei ilmaiseksi. Hotellit / Travelodge rip teidät suuria aikaan. HTH My System: Etusivu Rakenna
|