mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Helemaal verloren! Noodzaak Laptop en Internet Hulp voor Reizen Over Seas!

Reply

Thread Tools
Old 26 juni 2009, 18:14
Nieuw Lid Fractie

Default Helemaal verloren! Noodzaak Laptop en Internet Hulp voor Reizen Over Seas!

Mijn scherm naam absoluut bedragen me up. Ik ben zo Clueless over computers! Ik heb je hulp nodig! Ik ga naar de uitgaven worden een maand in Engeland te beginnen aan het einde van augustus. Op dit moment is alles wat ik heb is een Dell computer en ik gebruik het internet te controleren of mijn e-mail en veel meer. Ik echt wil kopen een van de mini laptops voor mijn reis (de <$ 300 HP of Dell versies). Maar ik heb zoveel vragen ... Sommige lijken dom en voor de hand liggend, maar hebben met mij. Ik ben echt Clueless

Als ik bijvoorbeeld een laptop, zal het internet worden uitgerust? Als ik om te lopen in een Wi-Fi-hotspot, zou ik heb internet of moet ik betalen ergens afzonderlijk te activeren die op de laptop, zodat zij zal werken?

Ik heb verschillende vrienden die de Verizon Wireless internet kaarten die krijg internet op hun laptop waar Verizon heeft cel dienst. Zou dat werken in Engeland? Ik vraag me af of het zou werken op dezelfde manier, omdat voor mij te krijgen cel in Engeland ik zou moeten kopen, een soort van internationale dienst gebruik te kunnen maken van het signaal daar ...? Of ben ik misverstand?

Tot slot, hoe zit het met Skype? Ik heb veel dingen gehoord over en na een blik op, het lijkt wel een grote waarde en een geweldig idee. Het zou prachtig zijn als ik zou kunnen kopen deze kleine laptop, en het fungeren als mijn verbinding met het internet en mijn tijdelijke mobiele telefoon terwijl ik weg.

Dus eigenlijk, ben ik wensen dat ik dit kan kopen goedkope kleine laptop en automatisch internet en telefoon dienst (via draadloze en skype). Maar zeker dat het niet eenvoudig.? Kan iemand me helpen? Thanks so much!
Old 26 juni 2009, 22:46
Moderator Groep

Default Helemaal verloren! Noodzaak Laptop en Internet Hulp voor Reizen Over Seas!

Kijk in krijgen de Samsung NC10 of Lenovo S10 voor een netbook

Veel plaatsen in het Verenigd Koninkrijk hebben gratis Wi-Fi hot spots, maar je moet wachten voor iemand uit het Verenigd Koninkrijk goed antwoord dat een

Skype is een geweldig idee, de kosten van het gesprek zijn slechts een fractie van die van een cel

Misschien als je in het VK kon je een pick-up van de 3G-pay as you go internet adapters zodat u zou hebben interwebz waar je ging

Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moederbord:
Biostar TPower I45
RAM Geheugen:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Sound Card:
Hard Drive (s):
2
Optische Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Koeling:
Big Typhoon VX
Netwerk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 27 jun 2009, 02:03
Donor Groep

Yep ..... de kleine Netbooks zal het werk doen, mooi, net doen of het een aankoop heeft XP geïnstalleerd, zoals sommigen komen vooraf geïnstalleerd met Linux.

Ik heb een omslagstelsel Vodafone USB Modem Stick. Het is £ 39, waarin 1GB gebruik .... daarna is het £ 15 voor een 1gb top-up. Dit werkt in de meeste grote steden en waar een Vodafone cel signaal beschikbaar is, dus als u in de stokken, het zou moeten werken prima. Het goede deel met Vodafone is de TopUps dont lopen aan het einde van de maand (zoals de meeste), dus als je niet gebruiken, je niet verliest. Het enige wat ik wil zeggen is ... Deze zijn ideaal voor het dagelijkse surfen / e-mails, enz., maar die zijn niet goed als je gaat gebruiken het internet veel. Dit gezegd zijnde, volgens Vodafone, ze zeggen 1GB is goed voor - 30 uur surfen, 650 e-mails en tientallen downloads.
Check out Vodafones deal hier .... kunt u ophalen dit dongle in ieder Vodafone High Street winkel, in het Verenigd Koninkrijk, maar het wont werk buiten het Verenigd Koninkrijk.

Wat Skype / VoIP check out hun websites ..... Ik gebruik Voip, wanneer ik in de VS, en het bespaart me een fortuin ..... 1p een min ca. telefoon aan het Verenigd Koninkrijk. Als u besluit te gaan voor deze, het is het beste te halen een USB Telefoon handset, zoals messing met een koptelefoon en microfoon is een beetje pijn.

Zoals vermeld sommige plaatsen gratis WiFi, zoals McDonalds en bepaalde cafes enz., maar er lag een lange weg achter de VS en deze faciliteiten zijn een beetje fragmentarisch en op veel plaatsen, niet gratis. Hotels / Travelodge rip off u big time.

HTH

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Problemen met het aansluiten van 360 tot Laptop voor internet, en LAN voor pc naar laptop navnut Netwerken, modems & VoIP 24 12 apr 2009 07:14
Verloren internet op netwerk dave2005 Netwerken, modems & VoIP 5 22 dec 2007 12:55
Mijn bestanden zijn ergens, maar volledig verloren. PLEASE HELP spandy Windows besturingssystemen 4 13 okt 2007 07:48
Programma volledig te vegen op de c schijf Cew27 Windows besturingssystemen 4 23e sep 2007 13:52
Laptop batterij verloren macht AlasTTTair Laptops, Mobiles & PDA's 3 14 aug 2007 02:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.