![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min skjermnavn absolutt summer meg. Jeg er så clueless om datamaskiner! Jeg trenger din hjelp! Jeg skal tilbringe en måned i England starter i slutten av august. Akkurat nå alt jeg har er en Dell stasjonære og jeg bruker internett til å sjekke e-posten min og litt mer. Jeg vil kjøpe en av de mini-bærbare datamaskiner for min tur (i <$ 300 HP eller Dell versjoner). Men jeg har så mange spørsmål ... Noen kan virke dumt og opplagt, men bærer med meg. Jeg virkelig am clueless Hvis jeg kjøper en bærbar datamaskin, vil det være internett utstyrt? Hvis jeg skulle gå inn i en Wi-Fi hot spot, ville jeg ha internett eller må jeg betale noe for seg å aktivere det på den bærbare PCen slik at den fungerer? Jeg har flere venner som har Verizon Wireless internet kort som får internett på sin bærbare PC hvor Verizon har celle tjenesten. Ville det virke i England? Jeg lurer på om det vil fungere på samme måte siden for meg å få celle service i England jeg måtte kjøpe noen slags internasjonal tjeneste for å kunne bruke signal der ...? Eller er jeg misforståelse? Til slutt, hva med Skype? Jeg har hørt gode ting om det og etter ser på det, det virker som en stor verdi og en god idé. Det ville vært fantastisk om jeg kunne kjøpe denne lille laptop og det fungerer som min forbindelse til Internett og mine midlertidige mobiltelefon mens jeg er borte. Så innerst inne, jeg ønsker at jeg kan kjøpe dette billig liten laptop og automatisk har internett og telefon-tjenesten (via trådløst og skype). Men det er ikke så enkelt.? Kan noen hjelpe meg?? Takk så mye! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se inn får Samsung NC10 eller Lenovo S10 for en netbook Mange steder i Storbritannia har gratis Wi-Fi hot spots, men du bør vente til noen fra Storbritannia til riktig svar som en Skype er en fantastisk idé, kostnadene for samtalen er bare en fraksjon av det fra en celle Kanskje når du er i Storbritannia kan du plukke opp en av 3G betaler du gå internett adaptere slik at du ville ha interwebz hvor du gikk
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jepp ..... den lille Netbooks vil gjøre jobben bra, bare pass på at du kjøper har XP installert, som noen kommer pre-installert med Linux.
Jeg har et PAYG Vodafone USB Modem Stick. Det er £ 39, som inkluderer 1 GB bruk .... etter at det er £ 15 for en 1GB top-up. Dette fungerer i de fleste store byene, og hvor en Vodafone celle signal er tilgjengelig, så hvis du er ute i staver, skal det fungere fint. Den gode del med Vodafone er TopUps dont kjøre ut på slutten av måneden (som de fleste), så hvis du ikke bruke den, må du ikke miste det. Det eneste jeg vil si er ... Disse er flotte for hverdags surfing / epost osv., men er ikke bra om du skal bruke Internett mye. Når det er sagt, ifølge Vodafone, de sier 1GB er god for - 30 timer surfing, 650 e-post og mange nedlastinger. Sjekk Vodafones avtale her .... kan du plukke opp denne dongle på noen Vodafone High Street butikk, i Storbritannia, men det wont arbeide utenfor Storbritannia. Som for Skype / VoIP sjekk ut deres nettsider ..... Jeg bruker Voip, når jeg er i USA og det sparer meg en formue ..... 1p en min approx til telefon Storbritannia. Hvis du bestemmer deg for å gå for dette, er det best å plukke opp en USB Phone håndsett, som får med hodetelefoner og mikrofon er litt vondt. Som nevnt noen steder gi gratis WiFi, for eksempel McDonalds og enkelte puber etc., men vi lag langt bak USA og disse anleggene er litt usammenhengende og på mange steder, ikke gratis. Hotell / Travelodge rive deg av stor tid. HTH Min System: Hjem Bygg
|